Adela spune despre copywriting: Suna ca si cand as fi lucrat in armata, dar, cumva, asa a si fost

Adela spune despre copywriting: Suna ca si cand as fi lucrat in armata, dar, cumva, asa a si fost

Adela Dan spune. Pe blog, in carte, pe care o lanseaza chiar maine, in scenarii TV, dar, mai ales, Adela spune povesti in publicitate de 15 ani. Dintre care 3 i-a petrecut la Graffiti BBDO si 11, la McCann Erickson.

In interviul de mai jos, ea spune cum reuseste sa faca atat de multe lucruri. Oare ziua ei are cateva ore in plus, ascunse intr-un buzunar temporal? Nu, dar stie un truc cu care pacaleste timpul: traieste in viitor.

Multi. Atat de multi incat eram absolut sigura ca asta vreau sa fac si nimic altceva. Atunci, acum aproape 15 ani adica, publicitatea era un artist boem, tanar si frumos, fara griji, care dormea pe unde apuca si gasea intotdeauna bani de un covrig prin buzunare si de-un film, indeajuns ca sa fie fericit. Eram cu totii la inceput, iar inceputurile sunt intotdeauna frumoase.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related