Se termina si 2014, caci asa e firea anilor, iar timpul trece in unitatile pe care le-au convenit oamenilor. Si daca tot meditam la efemer, ne-am hotarat sa si punem pe lista lucrurile frumoase care s-au intamplat. I-am rugat sa ne ajute in acest demers pe directorii de creatie din Romania.
Adrian Pavelescu (Managing Director, Outbox) ne face lista cu bunatati publicitare din acest an.
Cel mai misto proiect la care ai lucrat anul acesta
Toate proiectele pe care le facem noi sunt extraordinare, ar fi nedrept sa aleg o campanie :). Lansarea ZUZU MAX a fost un proiect care mi-a placut foarte mult. Pentru ca am incercat sa spunem o poveste intr-un site si cred ca ne-a iesit. Si pentru ca am incercat sa prezentam un iaurt pentru barbati fara sa fim misogini, dar recunosc ca ar fi fost mai amuzant daca n-am fi reusit. Si pentru ca am gasit un echilibru bun intre provocarile tehnice pe care ni le-am propus si efortul de dezvoltare necesar, astfel incat zuzumax.ro a fost lansat in deadline si in buget, in forma pe care ne-am imaginat-o in faza de planning.
O campanie frumoasa din Romania
Dintre proiectele de anul asta din online-ul romanesc mi-a placut Billa Social Catalogue. O idee simpla, curata, o legatura directa cu offline-ul, rezultate demonstrate. Foarte frumos.
Un proiect din afara care te-a surprins
Campania din afara care m-a marcat, doar la propriu, pentru ca este chiar despre marcat, e Bud Red Light, pentru ca are un insight extrem de puternic si o idee de creatie care pune punctul pe i. (pe i-ul de la insight)