Bilant 2014. Eugen Suman, despre cel mai misto proiect la care a lucrat: A fost foarte dificil sa il vindem

Bilant 2014. Eugen Suman, despre cel mai misto proiect la care a lucrat: A fost foarte dificil sa il vindem

La final de 2014, Eugen Suman (Creative Director, Kubis Interactive) e multumit. I-a iesit un proiect cu care se mandreste, iar cand are de ales campanii frumoase care s-au intamplat in Romania, nu se poate hotari.

El raspunde la bilantul IQads, care si-a propus sa adune cele mai misto campanii, proiecte, reclame sau virale care au incercat sa ne convinga anul acesta.

Cel mai misto proiect care s-a si facut: a fost pentru Y&R Praga, proiect care a luat si un shortlist la Cannes. A fost foarte dificil sa-l vindem, dar m-am bucurat mult ca am putut sa aducem un punct de vedere (vizual, de thinking) diferit, in contextul in care trendul e sa faci bullshit-uri cat mai costisitoare pe print.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related