La final de 2014, Eugen Suman (Creative Director, Kubis Interactive) e multumit. I-a iesit un proiect cu care se mandreste, iar cand are de ales campanii frumoase care s-au intamplat in Romania, nu se poate hotari.
El raspunde la bilantul IQads, care si-a propus sa adune cele mai misto campanii, proiecte, reclame sau virale care au incercat sa ne convinga anul acesta.
Cel mai misto proiect la care ai lucrat
Cel mai misto proiect care s-a si facut: a fost pentru Y&R Praga, proiect care a luat si un shortlist la Cannes. A fost foarte dificil sa-l vindem, dar m-am bucurat mult ca am putut sa aducem un punct de vedere (vizual, de thinking) diferit, in contextul in care trendul e sa faci bullshit-uri cat mai costisitoare pe print.
O campanie din Romania care ti-a placut
Imi place mult asta noua la ROM, Intoarce-te romane, imi place mult si activarea Shalala.
RGB News e awesome, iarasi.
Internetul Poporului m-a distrat maxim, desi nu stiu sigur daca e de anul asta sau nu.
Mai e si Vodafone cu Bunici de duminica, foarte smart ideea, sunt curios unde o sa ajunga.
Vad ca sunt multe, nu pot sa ma hotarasc. E bine ca sunt multe, zic, inseamna ca industria nu sta degeaba.
O reclama din afara
Dear Future Mom, ca ti se face pielea de gaina cand o vezi. E pe un super insight, e foarte, foarte emotionala si, mai ales, e credibila, raspunde la o intrebare ingrozitor de reala.