Daca aveti dilema "cine e cel mai serios om de la TNR?", va spunem noi: Alex Dona, cel putin cand e vorba de business. E Managing Partner si e cu ochii pe cifre. Au facut 2.000.000 de unici in noiembrie. Campania electorala le-a dat idei. Subiectele cu #VVP cu #NuVVP si #KI s-au vazut bine in feed-urile de Facebook. Si-n audienta TNR.
Dovada
Cum le merge? Mai jos.
Pe ultimele 6 luni se vede o stabilizare la 1.000.000 de unici lunar cu un varf in noiembrie la peste 2.000.000. Evolutia privita insa pe ultimii doi ani arata o crestere liniara, sanatoasa, cauza principala fiind modul organic ales pentru crestere - nu vanam amatori de concursuri, nu ne promovam in medii care nu au un target similar cu al nostru; pur si simplu mergem catre oamenii cu acelasi simt al umorului ca noi si ii lasam pe ei sa ne distribuie. Obiectivul nostru e sa ne stabilizam undeva pe la 1.500.000 de unici - se pare ca se intampla mai repede decat ne-am propus.