Ilinca Nanoveanu (AV Producer, Lowe&Partners) despre productie ca un puzzle in care combini oameni ca sa-ti iasa "copilul" sanatos

Ilinca Nanoveanu (AV Producer, Lowe&Partners) despre productie ca un puzzle in care combini oameni ca sa-ti iasa "copilul" sanatos
Foto: Stefan Ungureanu

Stai bine cu teoria. Concept, mecanism, scenariu. Bifat, bifat, bifat. Te-ai inteles cu clientul, traiesti in Paradis. Pana te apuca nervii. Urmeaza etapa de productie si, macar pentru o milisecunda, simti cum pmantul iti fuge de sub picioare. Am vorbit cu mai multe agentii despre parcursul proiectelor publicitare din momentul in care trebuie sa casatoresti oamenii de idei cu oamenii de actiune.

Mi s-a parut mereu ca filmele bune sunt ca niste miracole. Pe bune, o groaza de oameni trebuie sa se sincronizeze intre ei - rational, emotional, creativ - ca sa iasa ceva inchegat. E coplesitor, orice-ati zice. Amestecul asta de multe personalitati care trebuie sa devina "una" - drept, la scara ceva mai mica - e o conditie si in productia publicitara. Asta daca vrei ceva misto. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related