Republika, agentia de comunicare cu ADN digital, lanseaza proiectul Sloop it #LikeSanta prin care fructele de baut Sloop devin vedete cu caciulite colorate de Craciun in magazinele Inmedio si 1 Minute. Gatite de sarbatoare cu tichiute colorate, ele ii imbie, energizeaza si inspira pe iubitorii de fructe sa devina cei mai buni Mosi pentru cei dragi.
Pana pe 14 decembrie, clientii magazinelor Inmedio si 1 Minute se bucura de o promotie pe gustul lor: daca se energizeaza cu nutrientii si vitaminele delicioase din 5 sticlute de smoothie sau fresh Sloop (deodata sau pe rand), primesc garantat o doza de inspiratie la alegere, din cosuletul cu cadouri: carti postale, sacosele, casti audio sau produse Sloop. Totul pentru a face o treaba mai buna in calitate de Mos Craciuni pentru cei dragi.
Campania si materialele sunt create pentru a transmite intr-un mod jucaus si atragator mesajul promotiei, a evidentia produsele la raft si a fideliza Mos Craciunii in devenire.
„Sloop este un brand care ofera bauturi delicioase, sanatoase si un pic mai mult: incearca sa creeze o lume joviala si sincera, in care oamenii se simt intelesi, incurajati si niciodata subestimati. Prietenii nostri de la Republika au gandit o campanie prin care sa empatizam cu publicul indragit de Sloop. Sa le aratam ca stim cata presiune exista cand vrei sa ii faci fericiti pe cei dragi de Sarbatori si ca, in felul nostru jucaus, suntem alaturi de ei. De la concept pana la executia materialelor frumos colorate si personalizate, au reusit sa surprinda perfect personalitatea Sloop si sa transmita un mesaj pozitiv, vesel si plin de energie” a declarat Melania Damian, business leader Sloop .
Prin promotia Sloop it #LikeSanta, Republika ofera continuitate conceptului Sloop it #Like... prin care brandul s-a facut remarcat de-a lungul acestui an. Campaniile Sloop it #Like... vorbesc despre modurile in care Sloop isi inspira si motiveaza consumatorii sa-si lase imaginatia la joaca, sa incerce lucruri noi si sa se regasesca in scenarii hazlii.
„Unul dintre obiectivele noastre in ceea ce priveste oferta de produse este acela de a avea in permanenta un sortiment variat si inovativ pentru a asigura clientilor Inmedio si 1 Minute experiente noi si promotii exclusive care sa ii suprinda si cu care sa relationeze la nivel personal. Astfel, parteneriatul cu Sloop s-a dovedit a fi unul de succes, iar prin implementarea acestei campanii promotionale am reusit sa evidentiem calitatile produsului si, in acelasi timp, sa punem un zambet pe fetele clientilor nostri. Asteptam cu entuziasm urmatoarea tema Sloop it #Like...” a spus Amira Stanescu, Marketing Manager LS Travel Retail Romania.
„Republika face parte din viata marcii Sloop inca din perioada sa de „incubatie” si ne-am bucurat in tot acest timp sa luam parte la proiectele sale de comunicare. Extinderea serviciilor agentiei in zona de offline ne-a permis anul acesta sa lansam platforma de comunicare Sloop it #Like..., avand astfel prilejul de a gandi si implementa pentru Sloop proiecte de vanzare si fidelizare in lanturile de magazine partenere. Incheiem, deci, anul printr-o campanie care speram sa bucure cat mai multi dintre consumatorii unor produse delicioase si pe deplin sanatoase.” a afirmat Stefania Kadima, managing partner Republika.
Campania Sloop it #LikeSanta se va desfasura pana pe 14 decembrie in magazinele Inmedio si 1 Minute din Bucuresti. Pentru a castiga unul dintre premiile promotiei, clientii Sloop trebuie sa achizitioneze 5 dintre produsele Sloop participante la campanie. Regulamentul campaniei Sloop it #Like Santa este disponibil in toate magazinele participante la promotie si pe website-ul marcii.