TailWind, compania din cadrul TDG (ThinkDigital Group) specializata in trading programatic si solutii tehnice dedicate publicitatii online, anunta lansarea Project Agora simultan in Romania si Grecia, in cooperare cu importanti publisher locali si retele de publicitate online.
Printre membri fondatori ai proiectului se numara:
Romania: Mediafax Group, Ringier, InternetCorp, Digital Antena Group, ThinkDigital, Convergent Media, Burda Romania si ThinkDigital Romania
Grecia: Alpha TV, Skai & Star Channel si ThinkDigital Grecia.
Project Agora este un marketplace format de mari publisheri cu continut premium, care este bazat pe principiile negocierii directe si in timp real a spatiilor publicitare online.
Proiectul, bazat pe tehnologia AppNexus, ofera optiuni de targetare foarte exacte, bazate nu pe fiecare site in mod specific, ci in functie de anumite audiente particulare (de exemplu, pasionati de cumparaturi online, parinti, pasionati IT&C etc), indiferent de site-ul din proiect in care se gaseste utilizatorul vizat.
Proiectul Agora, spun initiatorii sai, se bazeaza pe cateva principii de baza:
- Expunerea mesajelor intr-un context sigur pentru branduri (pe site-uri cunoscute si apreciate de public);
- Targetarea eficienta a audientelor specifice vizate;
- Formate creative de impact si vizibile in ecranul activ al utilizatorului vizat;
- Eficienta masurabila a campaniilor;
- Posibilitatea automatizarii serviciilor.
“Project Agora este solutia ideala pentru publisherii online premium sa-si recastige o parte din veniturile pierdute si sa-si recapete independenta strategica”, explica fondatorul TDG Odysseas Ntotsikas
In Romania, proiectul este coordonat de Adrian Motirlichie, fost director de proiect al departamentului Internet din BRAT si cel care a coordonat proiectul SATI timp de 8 ani.
TailWind este partener AppNexus in peste 30 de tari din CEE & MEA si al Sizmek in CEE. Compania de tehnologie de advertising a TDG isi propune sa simplifice procesul de vanzare si cumparare al spatiului publicitar online si sa creasca veniturile publisherilor, advertiserilor si agentiilor de media cu ajutorul unor solutii automatizate, bazate pe date relevante.