Mergea mai bine "in care te adancira / nevoile de bani", dar nu se aplica tuturor.
Tocmai ce-am publicat acum cateva minute un articol despre o romanca din Anglia care a facut niste printuri misto si care, intrebata la final de interviu despre ce crede ca i-ar face bine Romaniei, a spus: oamenii - si, in special, tinerii care studiaza in afara, sa fie incurajati cumva sa vina inapoi.
Si iata ce ne-a fost dat sa intalnim, cum ziceam, niste minute mai tarziu. O campanie nou-lansata de la McCann Erickson pentru ROM Autentic cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei (care ne-a facut bucuria sa pice intr-o luni): "Intoarce-te romane".
Cum ai vazut, ROM te indeamna sa faci cate-un filmulet lacrimogen personalizat (in care regasim caini, pisici, soricei si alte animalute dragute foarte binevenite) pentru fiecare ruda/ prieten/ cunostinta plecata peste hotare, prin care sa il/o chemi inapoi acasa.
Nu vorbim de un indemn gol. Disponibil pe platforma IntoarceteRomane.ro este si un instrument prin care cei plecati isi pot cauta joburi, printr-o colaborare cu compania de recrutare Reviro.
Din colectivul IQads, colega Alina a facut imediat un astfel de filmulet pentru Paul, unul dintre prietenii ei plecat in Italia. Iata-l aici. Toate filmuletele intra in Galeria Lacrimogena.
Si, daca vrei sa stie toata lumea cat de mult iti vrei romanii intorsi acasa, ai optiunea sa-ti decorezi Facebook-ul cu un cover photo ROM, la sectiunea Kitul Sustinatorului.