Voi ce ati face pentru niste bilete gratuite?

Voi ce ati face pentru niste bilete gratuite?

Nu subestimati capacitatea oamenilor de a ajunge in posturi din cele mai (sa le spunem) diverse pentru a castiga ceva gratis. Isi fac poze stranii si apoi cer like-uri si share-uri, raspund la intrebari ciudate, isi povestesc cele mai intime intamplari, pun fotografii pe wall cu prima ecografie a viitorului bebelus cu speranta ca vor primi invitatii la un seminar despre alaptare (true story).

Nici cei de la Splashdown Waterpark si agentia Rethink, din Canada, nu au subestimat acest potential de a face valuri online si nu numai. Cu indemnul “udati-va gratis” si un buget modest de 3000 de dolari, au reusit sa convinga foarte multi oameni sa se balaceasca in public.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related