Alex Gavan, despre brandurile cu care urca muntii: O astfel de relatie este mai mult decat masuratul centimetrilor alocati pentru un logo, cum se practica uneori in piata

Alex Gavan, despre brandurile cu care urca muntii: O astfel de relatie este mai mult decat masuratul centimetrilor alocati pentru un logo, cum se practica uneori in piata

Inaltimi. De urcat, de investigat, de jucat. Despre ele, dar si despre curajul de a testa limitele au vorbit Alex Gavan, Adelin Petrisor si Marius Manole in cadrul evenimentului Intalniri de gradul 3.

Alex Gavan a vorbit despre muntii interiori si despre puterea de a-i urca, depasindu-si mereu limitele. La 32 de ani, a escaladat deja sase munti de peste 8000m din Himalaya, fara oxigen suplimentar si fara porteri de altitudine. Pana in prezent, Alex este cel mai tanar roman care a urcat un optmiar (Cho Oyu, in 2006), cand avea doar 24 de ani.

Intr-un interviu pentru IQads, alpinistul povesteste de unde vine inspiratia, ce il mana sa urce spre 8000 de metri, cum se organizeaza o expeditie si care este relatia cu sponsorii sai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zitec

Una dintre cele mai proeminente companii de servicii de dezvoltare software end-to-end din Europa, Zitec sustine transformarea digitala a companiilor pe aproximativ 30 de piete, precum SUA, Canada, Marea Britanie,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related