Marin crede ca are nevoie de un televizor full HD. Cu e e e :)
Si i-a spus-o Soniei cu mult "Shalala" & cu aplicatia Dimineti Frumoase.
Poate se aproba.
Promisiunea
NESCAFE Brasero si trupa Shalala iti transforma gandurile somnoroase in dedicatii care-ti fac diminetile mai frumoase!
Descarca aplicatia mobila Dimineti Frumoase pe telefon, trimite-ne gandul tau intre orele 7-9 si, a doua zi, alarma de dimineata se transforma intr-o dedicatie Shalala!
App-ul este in: Google Play & App Store
Versurile domnului Preda
Si i-au cantat cu Shalala
Dupa ce a trait intens acest moment, Marin Preda a declarat pe contul sau de Facebook.
Am lucrat ca Moga: am scris primele versuri care mi-au venit in minte si am dat send, cu increderea ca o sa fie hit. O zi mai tarziu, era gata si deja e hit in birou. [Respect pentru campanie to Publicis Bucharest + Film Factor]
Iar aici live-urile, intre 7 si 9.
Pana in acest moment trupa a cantat peste 450 de melodii stranse pe contul Vimeo al Nescafe.
Dintre vinovati
Client: Nestle
Brand: Nescafe Brasero
Agentie: Publicis
Casa de productie: Film Factor
Dev apps: Mobile Fun
[ lista ramane deschisa / o completam cand ii detectam pe toti / pana atunci: shalala]
BONUS:
Slagarul cantat pentru Jorg Riommi (Chief Creative Officer, Publicis Romania, agentia vinovata)
&
Slagarul cantat pentru Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group)