Castigatorii competitiei de creatie Mega Chic au fost desemnati

Castigatorii competitiei de creatie Mega Chic au fost desemnati

Design-ul colectiei de sacose de cumparaturi Mega Image va fi semnat de Alexandru Nimurad, Eduard Felegeanu si Iancu Grindean

In finalul competitiei de creatie Mega Chic by Mega Image, juriul de specialitate si publicul au desemnat castigatorii premiilor, cei care vor semna si design-ul noii colectii de sacose de cumparaturi Mega Image. 

Astfel, Alexandru Nimurad, Eduard Felegeanu si Iancu Grindean au castigat premiul cel mare, o excursie la Londra, si vor semna noua colectie de sacose de cumparaturi Mega Image: Alexandru Nimurad va semna tema Eco Attitude, Eduard Felegeanu va semna tema Cult Urban, si Iancu Grindean va semna tema Creatii Romanesti. Lucrarile finaliste au fost selectate dintr-un total de peste 300 de lucrari inscrise in competitie si vor forma cea mai cool colectie de sacose de cumparaturi, care va fi disponibila in toate magazinele Mega Image din tara.

Lucrarile castigatoare:

Alexandru Nimurad - Eco Attitude

Eduard Felegeanu - Cult Urban

Iancu Grindean - Creatii Romanesti

Premiul de popularitate, care consta intr-un Ipad Air, a fost castigat de lucrarea semnata de Ciprian Dumitriu, care a fost cea mai votata lucrare de catre public.

Competitia de creatie Mega Chic by Mega Image s-a desfasurat in perioada 7 octombrie – 15 noiembrie, pe pagina de Facebook Mega Image, Facebook.com/MegaImageRomania, unde tinerii creativi si-au putut inscrie ideile pentru a transforma sacosa de cumparaturi Mega Image intr-un accesoriu inedit de shopping.

Lucrarile finaliste au fost selectate in urma unui proces care a constat in vot public, fiind urmat de jurizare de specialitate. Din juriu au facut parte Domnica Margescu, fashion director ELLE Romania, Roxana Gibescu, curator Galateca, Cosmin Gogu, fotograf, si Adrian Nicolaescu, director de marketing Mega Image.

“Ne-a bucurat enorm sa vedem entuziasmul tinerilor talentati in aceasta initiativa, prin care si-au dovedit creativitatea pentru a-si pune amprenta pe cel mai important produs al nostru. Multumim pe aceasta cale tuturor participantilor! Au fost inscrise foarte multe idei care s-au incadrat foarte bine in temele propuse, pe care ne dorim sa le folosim si in proiectele noastre viitoare, chiar daca nu s-au regasit printre cele castigatoare,”
explica Adrian Nicolaescu, Director de Marketing Mega Image. 

Mi-a facut mare placere sa fac parte din juriul concursului Mega Chic, mai ales pentru ca am fost placut impresionata sa descopar ca majoritatea participantilor au fost tineri designeri, graficieni, arhitecti, fotografi sau chiar studenti la Arte Plastice. Lucrarile au fost creative, originale, cu mesaje clare. Sustin acest tip de initiativa, mai ales pentru faptul ca ofera o sansa concreta unor tineri aflati la inceput de drum,” declara Domnica Margescu, fashion director ELLE Romania.

Roxana Gibescu, curator la galeria de arta contemporana Galateca, afirma
„Sunt extrem de incantata de cele trei lucrari selectate. Alegerea pentru tema Creatii Romanesti a iesit in evidenta prin unicitatea reinterpretarii motivelor traditionale romanesti in complementaritate cu imaginea Mega Image, prin claritatea mesajului si cromatica dozata a culorilor. Originalitatea si realizarea artistica exceptionala, printr-o compozitie delicata, fragila si echilibrata in acelasi timp, defineste perfect tematica Eco Attitude, iar lucrarea castigatoare a temei Cult Urban are o calitate deosebita a imaginii si o prospetime a ilustratiei, care sintetizeaza cel mai bine spiritul urban pe care Mega Image doreste sa il transmita prin Mega Chic”.

„Am fost placut impresionat sa vad un numar atat de mare de lucrari inscrise, dintre care destul de multe fiind deosebit de frumoase. Competitia Mega Chic a demonstrat ca exista un potential masiv de creativitate in randul tinerilor artisti si, mai ales, ca exista disponibilitate si interes pentru un astfel de proiect. Salut Megaintentia de a stimula si promova tinerii artisti romani, cred ca acest concurs trebuie perpetuat an de an si, de ce nu, prin alte teme frumoase si incitante pentru viitor,”  sustine Cosmin Gogu, fotograf.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related