Adrian Stefanescu (Centrade Saatchi & Saatchi): Cand "like & share" a fost inlocuit de "votez si sper"

Adrian Stefanescu (Centrade Saatchi & Saatchi): Cand "like & share" a fost inlocuit de "votez si sper"

Adrian Stefanescu (Digital Content Manager, Centrade Saatchi & Saatchi) crede in puterea retelelor de socializare in momente de schimbare a convingerilor. Asta s-a intamplat si in turul doi al alegerilor prezidentiale.

Chiar daca par disipati in adresele unor retele de socializare, utilizatorii pot fi reuniti, in momente cheie, si pot deveni factori de decizie pentru ei, dar si pentru cei apropiati, dand nastere unei portavoci a ratiunii. In acesti putini ani petrecuti in digitalul romanesc, social media a reusit sa uneasca oameni, convingeri, aspiratii si dorinte. Vechile medii de comunicare au dat nastere unora noi, o "diaspora" mult adulata de feed-urile utilizatorilor online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related