Cacatul din publicitate

Cacatul din publicitate

Nu, azi nu e Ziua Mondiala a Cacatului; desi daca s-ar infiinta aceasta sarbatoare, ar trebui pusa intr-o luni. Pentru ca luni e o zi de tot cacatul. Deocamdata, ne multumim doar cu Ziua Mondiala a Toaletelor (care a fost pe 19 noiembrie, daca nu stiati).

Ce cacat vreau sa zic eu aici? Pai doar ca/cacatul se intampla si-n publicitate, ca si in viata de zi cu zi.

N-o sa-l vorbesc la modul metaforic. Adica atunci cand publicitarii vorbesc cacaturi despre alti publicitari. Sau cand ideea geniala din brainstorming se transforma intr-un cacat rasuflat servit publicului. Sau cand niste cacaciosi iti fura ideea la un an dupa ce-ai facut-o tu, mai infloresc cu niste cacatele si zic ca e o treaba (mare) nemaivazuta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related