Pentru a doua oara, pufuletii Gusto au fost mici vedete intr-un videoclip al Elenei Gheorghe. Cu un cost incomparabil mai mic fata de ce-ar presupune o campanie clasica cu spoturi TV, videoclipul a depasit 14 milioane de vizualizari pe YouTube si 800 de difuzari pe televiziunile muzicale.
CONTEXT
Pentru Elena Gheorghe nu a fost o premiera colaborarea cu Gusto. Au existat un PP si in videoclipul anterior, Pana Dimineata, precum si o serie de articole care vorbeau despre preferinta ei pentru Gusto. S-a dorit o continuare a acestei comunicari, cu declinare in special in zona muzicala.
Producatorul Cat Music a trimis catre agentie planurile muzicale pentru Elena (piesa+scenariul aferent), si dat fiind interesul clientului pentru artist, scriptul a fost adaptat.
Copiii au fost introdusi ca personaje la nunta, pentru a fi justificate cadrele cu consumul de pufuleti. Agentia a venit la filmare pentru a vedea in timp real si a aproba cadrele cu produsul.
Product placement-ul incepe la minutul 2.02, cu moment de consum al pufuletilor, brandul Gusto avand o vizibilitate explicita.
REZULTATE
Videoclipul Mamma Mia are acum aproximativ 14. 700.000 de vizualizari, iar cel anterior, Pana dimineata din 2013, aproape 12.000.000 de vizualizari.
Mamma mia
Pana dimineata
Expunere pe televiziunile muzicale
Videoclipul continua sa fie difuzat si pe TV-urile muzicale, cumuland de la momentul lansarii peste 800 difuzari.
In functie de politica fiecarei statii muzicale, PP-ul Gusto este sau nu blurat, insa interesul de asociere a fost facut in prisma performantei online garantata de canalul YouTube Cat Music.
Echipele:
Companie: Phoenixy Y
Brand: Gusto
Agentie: Dorks Creative
Porducator: Cat Music
Reprezentantul Cat Music – Roxana Niculae
Reprezentantii agentiei Dorks Creative: Floriana Cristea si Cristian Popescu