[Case Study/Product Placement] NESCAFÉ 3in1 & CRBL feat Denise,"Buna Dimineata". 1.000.000 de views in YouTube

[Case Study/Product Placement] NESCAFÉ 3in1 & CRBL feat Denise,"Buna Dimineata". 1.000.000 de views in YouTube

Pe scurt e asa: 1.000.000 de views in YouTube, NESCAFE 3in1 - un brand plasat natural in continut, vedetele CRBL & Denise care au endorsat comunicarea. O colaborare intre Nestle, Publicis, Graffiti PR, Zenith Romania si Cat Music.

CONTEXT

Propunerea a plecat de la producator Cat Music in contextul in care se pregatea dubla lansare single & video pentru cel mai recent produs semnat CRBL feat Denise  – Buna dimineata

Data fiind tematica piesei cat si scenariul aferent construit in jurul ideei de give forward (cafea in cazul de fata), au fost abordate mai multe branduri de cafea cu o propunere de co-finantare.

Clientul NESCAFE a raspuns afirmativ pentru integrarea brandului NESCAFE 3in1.
I-a placut piesa & conceptul care sunt compatibile ca mesaj cu platforma lor de comunicare – "Totul incepe cu NESCAFE".

Discutia, filmarea si lansarea clipului s-au produs in perioada iulie - august 2014.

 

FLOW

Proiectul a fost initiat de productarul Cat Music, dupa o discutie cu artistul CRBL si a fost trimisa  initial catre client – Beverages Nestle, care a introdus in loop agentia de media cu care s-au negociat aspectele financiare, cat si Publicis si Graffiti care au avut idei de ajustare a propunerii de product placement pe care le-am si implementat.

Fata de propunerea initiala, scenariul a suferit mici adaptari pentru a fi intru totul compatibil cu filosofia cafelei NESCAFE (ex. targetul & tipologii de personaje care primeau cafea, s-a folosit cana rosie NESCAFE al carei branding s-a si vazut in cateva cadre, desi scenariul prevedea folosirea unor pahare din carton)

Filmare 21 iulie in mai multe locatii din Bucuresti, cu participare reprezentantii din partea clientului + agentiei, cu care s-au aprobat cadrele cu PP.

Post-filmare, cele doua parti au primit pre-montajul (fara colorizare), pentru a aproba varianta intermediara.

Clipul a fost lansat la 2 saptamani de la filmare (7 august), respectiv, aproximativ la 1 luna din momentul demararii discutiilor.

 

Product placement-ul

PP-ul s-a facut prin introducerea in secventele clipului cu:

  • cana rosie, simbol NESCAFE - fara branding / 1.07 si 1.14, 1.17, 1.20, 1.24, 1.28, 2.03, 2.07, 2.20, 2.26, 2.39, 2.56, 2.59
  • cana rosie, simbol NESCAFE- cu branding ( cana + produs + cana supradimensionata) / 2.37 - 2.41 
  • cana rosie si Denise – isi prepara o cafea / plasarea plicului NESCAFE 3in1 / 2.11 - 2.15 


REZULTATE

1.000.000 de views in YouTube

 

Engagement pe pagina Facebook a brandului

La propunerea clientului/agentiei, post-lansare clip s-a organizat concursul aferent, pe pagina de Facebook a NESCAFE 3in1.

Postul competitiei este aici  | Postul a avut parte si de cross promo pagina de Facebook a Cat Music.

 

Expunere pe televiziunile muzicale

Clipul a rulat si pe canalele TV muzicale, cumuland aproximativ 300 difuzari. In functie de politica fiecarei statii in parte, cadrele cu NESCAFE au fost sau nu blurate.

 

Echipele implicate

Client: Nestle
Brand: NESCAFE 3in1
Agentie media: Zenith Romania
Porducatorul: Cat Music

Regia clip: CRBL si Taz Dongo / produs de Black Film
Reprezentant  Cat Music: Roxana Niculae
Reprezentant client: Tulia Casvean si Lucian Pavel
Reprezentant Zenith Romania: Camelia Balinca si Radu Stuparu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related