Pe scurt e asa: 1.000.000 de views in YouTube, NESCAFE 3in1 - un brand plasat natural in continut, vedetele CRBL & Denise care au endorsat comunicarea. O colaborare intre Nestle, Publicis, Graffiti PR, Zenith Romania si Cat Music.
CONTEXT
Propunerea a plecat de la producator Cat Music in contextul in care se pregatea dubla lansare single & video pentru cel mai recent produs semnat CRBL feat Denise – Buna dimineata
Data fiind tematica piesei cat si scenariul aferent construit in jurul ideei de give forward (cafea in cazul de fata), au fost abordate mai multe branduri de cafea cu o propunere de co-finantare.
Clientul NESCAFE a raspuns afirmativ pentru integrarea brandului NESCAFE 3in1.
I-a placut piesa & conceptul care sunt compatibile ca mesaj cu platforma lor de comunicare – "Totul incepe cu NESCAFE".
Discutia, filmarea si lansarea clipului s-au produs in perioada iulie - august 2014.
FLOW
Proiectul a fost initiat de productarul Cat Music, dupa o discutie cu artistul CRBL si a fost trimisa initial catre client – Beverages Nestle, care a introdus in loop agentia de media cu care s-au negociat aspectele financiare, cat si Publicis si Graffiti care au avut idei de ajustare a propunerii de product placement pe care le-am si implementat.
Fata de propunerea initiala, scenariul a suferit mici adaptari pentru a fi intru totul compatibil cu filosofia cafelei NESCAFE (ex. targetul & tipologii de personaje care primeau cafea, s-a folosit cana rosie NESCAFE al carei branding s-a si vazut in cateva cadre, desi scenariul prevedea folosirea unor pahare din carton)
Filmare 21 iulie in mai multe locatii din Bucuresti, cu participare reprezentantii din partea clientului + agentiei, cu care s-au aprobat cadrele cu PP.
Post-filmare, cele doua parti au primit pre-montajul (fara colorizare), pentru a aproba varianta intermediara.
Clipul a fost lansat la 2 saptamani de la filmare (7 august), respectiv, aproximativ la 1 luna din momentul demararii discutiilor.
Product placement-ul
PP-ul s-a facut prin introducerea in secventele clipului cu:
- cana rosie, simbol NESCAFE - fara branding / 1.07 si 1.14, 1.17, 1.20, 1.24, 1.28, 2.03, 2.07, 2.20, 2.26, 2.39, 2.56, 2.59
- cana rosie, simbol NESCAFE- cu branding ( cana + produs + cana supradimensionata) / 2.37 - 2.41
- cana rosie si Denise – isi prepara o cafea / plasarea plicului NESCAFE 3in1 / 2.11 - 2.15
REZULTATE
1.000.000 de views in YouTube
Engagement pe pagina Facebook a brandului
La propunerea clientului/agentiei, post-lansare clip s-a organizat concursul aferent, pe pagina de Facebook a NESCAFE 3in1.
Postul competitiei este aici | Postul a avut parte si de cross promo pagina de Facebook a Cat Music.
Expunere pe televiziunile muzicale
Clipul a rulat si pe canalele TV muzicale, cumuland aproximativ 300 difuzari. In functie de politica fiecarei statii in parte, cadrele cu NESCAFE au fost sau nu blurate.
Echipele implicate
Client: Nestle
Brand: NESCAFE 3in1
Agentie media: Zenith Romania
Porducatorul: Cat Music
Regia clip: CRBL si Taz Dongo / produs de Black Film
Reprezentant Cat Music: Roxana Niculae
Reprezentant client: Tulia Casvean si Lucian Pavel
Reprezentant Zenith Romania: Camelia Balinca si Radu Stuparu