360 revolution a anuntat zilele trecute organizarea evenimentului Unmapping iMapp. In lista de speakeri este si Stefan Voloaca, director de creatie in cadrul companiei.
I-am adresat cateva intrebari referitoare la switch-ul ATL/BTL , rolul lui in companie si in proiectul iMapp.
In primavara lui 2010, relatia mea cu publicitate ar fi putut fi definita ca la profilul de Facebook: It's complicated! Love & Hate pe toate planurile. Solutia, ca in orice relatie, a fost sa iau o pauza. Un an sabatic, gen. Doar ca anul a trecut, pauza nu.
Dupa 3 ani si jumatate in care am avut prea mult timp liber, am ajuns la concluzia ca e greu sa nu faci nimic. Asa am intrat in echipa 360 Revolution, in vara lui 2013, cu obiectivul de a aduce un aport de capital creativ unei companii care este recunoscuta ca unul dintre liderii domeniului. E o parte a business-ului de comunicare ce m-a atras intotdeauna si in viitorul careia cred, pe masura ce puterea de influentare a mediilor traditionale scade iar dorinta publicului de inovatie experientiala creste.