In centrul comunicarii campaniei se afla componenta online cu microsite-ul aniversar, comunicat catre clientii Porsche Finance Group prin e-mailing, bannere online, POSM in showroom-urile auto ale marcilor partenere si evenimente destinate partenerilor. Campania a inceput in 20 octombrie si se va incheia in 20 decembrie, odata cu anuntarea castigatorilor din concursul aniversar.
Campania a pornit de la ideea ca la aniversarea a 15 ani pe piata din Romania, Porsche Finance Group este cel care ofera cadouri si oferte aniversare clientilor. Conceptul creativ a plecat de la faptul ca prin masinile finantate in cei 15 ani, PFG a fost alaturi de clientii sai in tot acest timp si ca aceasta calatorie reprezinta milioane de kilometri parcursi impreuna.
In acest context, microsite-ul reprezinta o platforma pentru comunicarea ofertei aniversare, oferta adresata atat clientilor existenti cat si celor care doresc sa cumpere o masina cu finantare prin PFG. Pentru a ramane in sfera "kilometrilor parcursi impreuna", mecanismul prin care sunt acordate cele 15 premii are la baza jocul "Provocarea kilometrilor". Clientii sunt invitati sa se joace si sa adune cat mai multi kilometri pentru a castiga premii. Premiile se ofera primilor 15 clasati din topul kilometrilor parcursi.
Participantul trebuie sa aleaga una dintre cele 5 masini de la marcile finantate de catre Prosche Finance Group. Odata ce jocul a inceput, trebuie sa-si foloseasca abilitatile de sofer pentru a evita diferitele obstacole sau celelalte masini de pe carosabil. Jucatorul are 5 vieti la dispozitie iar fiecare ciocnire inseamna o viata in minus. Pe drum, jucatorul poate culege diferite puteri: kilometri (diferite numere de kilometri care se adauga la scor), vieti, scut (imunitate la ciocniri), viteza (viteza crescuta), superputeri (viteza plus scut pentru o perioada mai mare).