[Tinerii din agentii - IdeaStoria] Cea mai mare temere a Oliviei Pop a fost si ramane hartia goala

[Tinerii din agentii - IdeaStoria] Cea mai mare temere a Oliviei Pop a fost si ramane hartia goala

Slava creioanelor, cariocilor, pixurilor, stilourilor, temperei, carbunilor si altor unelte de mazgalit. Olivia Pop (Copywriter) a fost parte din prima generatie a sectiei de Publicitate de la SNSPA. Acum face parte dintr-o agentie de publicitate compusa din freelanceri care sunt impartiti prin Europa, IdeaStoria se numeste.

Chestiunea cu locurile 'fizice' de munca e interesanta. Nu mai sunt realmente necesare in multe cazuri. Totusi, intr-un birou te prinzi ca mai ai si treaba. E impregnat in pereti, in imprejurimi, in atitudinile colegilor. Poate acasa devii imun la responsabilitati. Sau o dai in cealalta extrema si muncesti pana la urmatoarea intalnire cu perna, pe repeat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related