Digital Star a fost desemnata Agentia Anului, reusind sa castige nu mai putin de cinci trofee in cadrul competitiei. Acestea au fost oferite pentru campania “The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”, care a castigat la categoria CULTURE , in sectiunea Online Branded Content si la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign, sectiunea Durables. Agentia a mai castigat si pentru campania „The Indygen Vlog Show”, realizata pentru Indygen, la categoria COMMUNITIES, dar si pentru „The Billa Social Catalogue”, in doua sectiuni: SOCIAL MEDIA – Social Media Apps si INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign – Others.
Gala a avut loc intr-o locatie inedita, la Halele Carol din Bucuresti, unde peste 600 de specialisti in online au aplaudat cele mai bune proiecte. Au urcat pe scena anul acesta pentru a-si lua premiile: BrandUP Interactive, Cohn and Jansen JWT, Digital Star & Starcom, Frank Group, Golin Romania, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity, Kiss FM, MRM Worldwide Romania, Publicis Bucharest, The Geeks si Webstyler & GMP.
Webstyler si Cohn&Jansen JWT au castigat si ele tot cate 5 premii, insa cu un punctaj mai mic decat Digital Star. Webstyler a castigat patru trofee doar pentru lansarea Telekom - in sectiunile „Mobile Apps” (cu aplicatia “Hai!”), “Mobile Campaigns”, “Digital Brand Experience” si “Services” (INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign), dar si un premiu pentru „Mircea merge mai departe” la categoria CULTURE – Viral Non Video, pentru cazul social Mircea Campeanu.
Cohn&Jansen JWT a castigat 3 premii pentru clientul Aqua Carpatica – „Purity Test” la COMMUNITIES - Brand Built Communities, la categoria WEB PLATFORMS – Microsites si la INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign - FMCG – Drinks, dar si 2 premii pentru Petrom – pentru Love RO, in sectiunile WEB PLATFORMS – Brand Blogs si SOCIAL MEDIA - Online PR Special Projects.
Kiss FM a inscris pentru prima oara in competitie si a reusit sa si castige cu viralul „Cine-s Sergiu si Andrei?”, primind si premiul special al juriului pentru „Best Newcomer”.
Cei mai premiati clienti ai serii au fost Pegas si Telekom, fiecare castigand cate 4 trofee, iar Pegas a reusit sa mai obtina si premiul special de “Most Creative Client of the Year”. Alte branduri care au plecat acasa cu mai multe trofee: Aqua Carpatica, care a reusit sa castige 3 premii, Samsung Galaxy Note 3, Gillette, Petrom, Coca-Cola si Billa, toate reusind sa castige doua premii.
In competitie au fost inscrise 169 de lucrari, de catre 37 de participanti. Acestea au fost jurizate de catre 22 de specialisti ai industriei de online. Pentru prima data, presedintele juriului a fost un specialist din alta tara: Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA, McCann Worldgroup. Acesta a luat parte si la gala de premiere si s-a aratat incantat de proiectele pe care le-a vazut la jurizare.
Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri si tool-uri de promovare online si incurajarea creativitatii si a strategiei.
Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.
The Institute este fondator al Romanian Design Week, DIPLOMA, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania si Scoala ADC*RO.
Lista castigatorilor INTERNETICS 2014