Philips si Ogilvy&Mather Romania lanseaza noua campanie de comunicare dedicata statiilor de calcat - Philips PerfectCare.
Calcatul rufelor a insemnat dintotdeauna efort mare si timp indelungat petrecut in acest fel, pentru femeile de pretutindeni. Studiile de piata mentioneaza calcatul ca fiind pe ultimul loc in activitatile casnice, iar imaginea cosului de rufe plin a ajuns sa echivaleze cu ore lungi petrecute in fata mesei de calcat.
Pornind de la insight-ul ca multe dintre consumatoare au chiar porecle pentru mormanele de rufe de acasa, echipa Ogilvy&Mather a conceput o campanie de comunicare pentru Philips PerfectCare prin care urmareste sa demonstreze ca de acum calcatul rufelor nu trebuie sa mai sperie pe nimeni.
"Cautam intotdeauna sa generam mesaje relevante pentru branduri, dar mai ales pentru consumatori. Imaginea transformata in monstrulet a cosului de rufe, atat de cunoscuta femeilor, devine instant un element puternic de relationare cu produsul. Abia atunci acesta devine relevant, iar functiile lui devin cu adevarat interesante.
Publicul nostru ajunge, astfel, sa decodifice atat mesajul campaniei cat si produsul in sine, prin cel mai valoros canal - cel al experientei personale." declara Adrian Diac, senior copywriter Ogilvy&Mather.
Eroii campaniei de comunicare sunt trei monstruleti, asa cum fiecare femeie gaseste cateodata in cosul de rufe. Mad Mix, Ugly Jean si Dirty Shirty sunt starurile mototolite ce pun in evidenta caracteristicile inovative ale unui produs cu adevarat revolutionar.
Mad Mix, monstruletul din rufe amestecate, apare in familiile cu copii si poate fi calcat dintr-o singura miscare, datorita tehnologiei Optimal Temp care asigura combinatia perfecta de abur si temperatura potrivita fiecarui material, fara ajustari suplimentare de temperatura.
Ugly Jean vaneaza in arealul denimului si poate fi infrant cu jetul de abur puternic.
Iar Dirty Shirty, cel din casele oamenilor de business, aduna camasile de zi cu zi, dar poate fi rapus cu usurinta datorita rezervorului generos, care asigura o autonomie de calcare de pana la 3 ore.
Impreuna, cele trei creaturi sifonate apar in componentele principale ale campaniei, manifestandu-se atat in mediul digital, cat si in-store si off-line, iar consumatorii pot interactiona cu monstruletii si sub forma unor jucarii de plus.
„Cu Philips PerfectCare, calcatul devine mult mai usor si placut, dar si mai rapid. Asa ca iti ramane mai mult timp pentru tine si familia ta! De asemenea, Philips garanteaza calitatea produselor sale. De aceea, daca achizitionezi o statie de calcat PerfectCare in perioada 1 Noiembrie - 31 Decembrie si aceasta nu se ridica la inaltimea asteptarilor tale, poti cere returnarea banilor in maxim 60 de zile” declara Daciana Tulpan, Marketing Manager Floor Care and Garment Care Consumer Lifestyle South East Europe.