[Hoaxul si publicitatea] Alex Negoescu: Traim printre share-uri si like-uri. Cum ar putea sa se epuizeze un trend care tocmai pe asta se bazeaza?

[Hoaxul si publicitatea] Alex Negoescu: Traim printre share-uri si like-uri. Cum ar putea sa se epuizeze un trend care tocmai pe asta se bazeaza?

Scurtaturile sunt binevenite, mai ales in lumea in care se intampla sa traim, crede Alex Negoescu (Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT). Si daca nici stirile nu mai sunt de incredere, de ce s-ar ridica publicitatea la un standard mai inalt? Asa ca, atata timp cat hoaxul e bine facut, mergem cu like-ul inainte.

Hoaxul folosit ca publicitate

Nu am folosit inca aceasta metoda de promovare, dar nu pentru ca n-am fi propus-o, ci doar pentru ca n-am reusit sa aprobam ideile.

Atuuri

Intr-o lume ideala, toate reclamele pe care le facem genereaza interes din partea consumatorilor. Cum nu traim intr-o lume ideala, orice scurtatura e binevenita.

Increderea consumatorului

Mi-e teama ca nici stirile adevarate nu se mai bucura de 'increderea' consumatorului. De ce am supune publicitatea unui standard mai inalt? Macar noi tintim sa fim entertaining.

Efectele negative

Nu cred ca putem vorbi despre efecte negative pentru reclamele facute bine, indiferent de mediul in care se manifesta. In schimb, daca ideile sunt proaste, nu faptul ca sunt un "hoax" le va trage in jos.

Asa da, asa nu

Mi-a placut ideea cu fake Tommy Lee Jones de la Propaganda, e prima care imi vine in minte. De rau nu prea am ce zice. Important este sa functioneze, in rest sunt doar gusturi personale.

Cine va omori hoaxul

Traim printre share-uri si like-uri. Cum ar putea sa se epuizeze un trend care tocmai pe asta se bazeaza?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related