Scurtaturile sunt binevenite, mai ales in lumea in care se intampla sa traim, crede Alex Negoescu (Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT). Si daca nici stirile nu mai sunt de incredere, de ce s-ar ridica publicitatea la un standard mai inalt? Asa ca, atata timp cat hoaxul e bine facut, mergem cu like-ul inainte.
Hoaxul folosit ca publicitate
Nu am folosit inca aceasta metoda de promovare, dar nu pentru ca n-am fi propus-o, ci doar pentru ca n-am reusit sa aprobam ideile.
Atuuri
Intr-o lume ideala, toate reclamele pe care le facem genereaza interes din partea consumatorilor. Cum nu traim intr-o lume ideala, orice scurtatura e binevenita.
Increderea consumatorului
Mi-e teama ca nici stirile adevarate nu se mai bucura de 'increderea' consumatorului. De ce am supune publicitatea unui standard mai inalt? Macar noi tintim sa fim entertaining.
Efectele negative
Nu cred ca putem vorbi despre efecte negative pentru reclamele facute bine, indiferent de mediul in care se manifesta. In schimb, daca ideile sunt proaste, nu faptul ca sunt un "hoax" le va trage in jos.
Asa da, asa nu
Mi-a placut ideea cu fake Tommy Lee Jones de la Propaganda, e prima care imi vine in minte. De rau nu prea am ce zice. Important este sa functioneze, in rest sunt doar gusturi personale.
Cine va omori hoaxul
Traim printre share-uri si like-uri. Cum ar putea sa se epuizeze un trend care tocmai pe asta se bazeaza?