Storience (www.storience.com) a finalizat primul rebranding in Marea Britanie, proiect cu care agentia inaugureaza activitatea biroului deschis recent in regat. Primul client al Storience in Marea Britanie este agentia de organizare de evenimente Activate Event Management (www.activateevents.com), un jucator-cheie in industria europeana a evenimentelor din domeniul sanatatii.
Rebrandingul Activate marcheaza tranzitia agentiei de la stadiul de start-up ambitios, la cel de agentie confirmata si complet acreditata, cu un portofoliu de clienti ce include cele mai mari nume din industria sanatatii. De la prima intalnire si pana la finalizarea proiectului, au trecut aproximativ patru luni si totul a inceput cu definirea brandului, designul identitatii vizuale si a materialelor de papetarie si s-a incheiat cu crearea website-ului.
„Noua identitate vizuala, care transforma initiala A intr-o racheta care tocmai se lanseaza, comunica mai direct si cu un design modern rolul si felul de a fi al celor de la Activate. Activate este ca un motor care pune in miscare o logistica impresionanta si foarte multa energie creativa pentru a transforma un eveniment necesar intr-unul extraordinar”, spune Adriana Liute, Managing Partner la Storience.
Creatiile:
„Am fost uimit de simplitatea si claritatea logo-ului creat de Storience. Noul logo Activate este explicit, si cu toate acestea reuseste sa capteze sensul numelui nostru si contributia noastra fata de clienti. Atat de simplu si atat de destept!”, spune Paul Bowie, Managing Director Activate.
Identitatea vizuala Activate este completata de un stil vizual inspirat din bordul rachetelor: becurile colorate semnalizeaza activitatea intensa a agentiei, dar si controlul complet asupra acesteia.
Acesta este primul proiect international al Storience si primul din cele 10 pe taram britanic pe care agentia si le-a propus in primul an de la deschiderea biroului din Londra. In prezent, agentia lucreaza la alte cateva proiecte internationale pentru piete precum Elvetia, Spania sau Belgia.
Echipa proiectului:
- Strategie de brand si directie creativa: Stefan Liute, Adriana Liute
- Design de identitate: Ovidiu Sebastian Pop
- Design web: Alexandru Gugurel
- Programare web: Doru Sana
- Management de proiect: Ioana Jago
Infiintata in 2012 de sotii Adriana si Stefan Liute in Bucuresti, Storience creeaza branduri cu fir rosu. In primii doi ani de la lansare, agentia a castigat 4 premii internationale si peste 40 de clienti. Biroul din Londra al Storience a fost deschis in aceasta toamna pentru ca agentia sa poata deservi mai usor clientii din Europa de Vest. In 2013, Storience a lansat Zamburi (www.zamburi.ro), brandul de povesti ilustrate pentru oameni mari, sub forma de felicitari.