Conversion semneaza campania de lansare in online a brandului Depanero, prima firma romaneasca ce ofera servicii garantate de depanare a electronicelor si electrocasnicelor, la nivel national. In ultimul an, Depanero a trecut printr-un proces de rebranding integral, anterior fiind cunoscuta sub numele de Servskills.
Campania si-a propus promovarea serviciilor Depanero in randul utilizatorilor de internet, o categorie de public in permanent contact cu transformarile impuse de adoptarea noilor tehnologii. Expunerea s-a facut pe site-uri de interes general (inclusiv in varianta Mobile), bloguri, Google, YouTube si Facebook in care, pe langa comunicarea standard, au fost implementate si proiecte speciale de display.
Plecand de la insight-ul ca inventivitatea romaneasca nu are limite, comunicarea a debutat cu o campanie de teasing pe cateva dintre cele mai vizitate blog-uri din Romania, unde cititorii au fost invitati sa povesteasca cum au incercat sa-si repare diverse aparate, doar cu ajutorul unei sarme. In etapa de revealing, cele mai amuzante povesti au fost recompensate cu produse electronice si electrocasnice oferite de Depanero, in colaborare cu partenerii producatori. Iar comentariile postate de vizitatori pe blogurile din campanie au fost branduite in culorile Depanero.
“Pentru a genera interes si interactiune cu brandul, am pus degetul pe rana lasata deschisa de traditionalele pareri atotstiutoare ale romanilor, iar totul a fost transformat intr-un haz de necaz, in tipicul spirit romanesc. Astfel s-au nascut personaje precum maistrul, ruda priceputa, seful de scara, responsabilul de serviciu sau domnul mester de la etajul patru, caractere in care fiecare dintre romani s-ar fi putut regasi citind comentariile de pe blogurile din campanie, in previziunile horoscopului urban faurit de Doamna Stela, dar si in combinatiile demne de premiul Darwin facute in quiz-ul interactiv de pe Facebook. Aplicatia de pe Facebook pune fiecare utilizator in situatii comune unde trebuie “sa se descurce”, exersandu-si talentul de mester. In functie de optiunea aleasa, aplicatia genereaza propriul nume asociat cu Depanero, facand numarul de service *4114 mai usor de memorat in agenda de telefon personala. De exemplu, Depanero - Mester Gadget sau Depanero cu Sombrero”, a afirmat Mihai Caluseriu – Creative Director, Conversion.
“In proiectul special de display am folosit bara de jos din browser ca pista de alergare pentru strutul din emblema Depanero, afisand la nivel de teasing mesajul “Salveaza *4114”. Fiecare click pe strut trimitea vizitatorul pe alt site din portofoliu, unde i se oferea alt nume pentru a salva numarul de telefon, generat in functie de tipul site-ului afisat. Dupa un maraton de trei salturi se deschidea un overlayer cu informatii despre Depanero, personajul in miscare (supranumit de noi Strutul Stecher) atragand atentia si sporind curiozitatea vizitatorilor prin dinamismul, viteza si perseverenta cu care trecea dintr-un plan in altul”, a adaugat Alexandra Enea – Digital Media Planner, Conversion.
“Prin campaniile noastre de promovare am dorit sa atragem atentia asupra pericolului reparatiilor improvizate si sa oferim publicului alternativa unui serviciu profesionist si sigur de depanare a bunurilor electronice si electrocasnice. Am regasit la Conversion o echipa profesionista si creativa, care a inteles imediat specificul produsului nostru, a ales acele canale de comunicare relevante pentru publicul tinta si a dezvoltat o strategie coerenta de expunere in media. In plus, echipa a venit cu solutii media ingenioase si amuzante, care sa trezeasca publicului utilizator de internet simtul raspunderii in ceea ce priveste reparatiile domestice, alegand cu incredere serviciile Depanero”, a declarat Catalin Carcu – Commercial Director, Depanero.
Echipele campaniei:
Depanero:
Adrian Antohi – General Manager, Catalin Carcu - Commercial Director, Carmen Slavu – Marketing Consultant.
Conversion:
Mihai Caluseriu – Creative Director, Alexandra Enea – Digital Media Planner, Radu Ghitulescu – Performance Marketing, Noela Zaharia – Content Management, Alin Banu & Florin Bostan – Graphic Design, Cornel Ghinea – Web Development.