Ziua Publicitatii: Studiul Deloitte „Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”

Ziua Publicitatii: Studiul Deloitte „Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”

Pe 29 octombrie, sub organizarea IAA Romania si Ziarul Financiar, a avut loc Ziua Publicitatii.
Evenimentul si-a propus sa aduca in atentia tuturor actorilor din piata, de la profesionisti din industria de marketing si comunicare, pana la autoritatile din institutiile publice,  rezultatele studiului „Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat de Deloitte, in perioada mai-septembrie 2014.

Mihai Barsan, Presedinte IAA & Vice President Marketing  URSUS Breweries,
dupa aceasta prima editie.

Ziua Publicitatii este o initiativa salutata de toti cei cu care am intrat in contact. Am fost foarte multumiti sa vedem nivelul de implicare si interesul in promovarea acestei zile, in special din partea organizatiilor media. 29 Octombrie a fost o zi in care s-a vorbit mult si frumos despre publicitate pe TV, radio, on-line. Au fost stiri, mentiuni in programe, chiar si glume avand ca subiect publicitatea. Este ceea ce ne dorim sa perpetuam si sa extindem an de an, invitand de asemenea pe toti cei care vor sa marcheze aceasta zi in viitor, sa o faca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related