Marks anunta lansarea platformei youyourself.ro realizata pentru Genpact, cel mai mare furnizor international de servicii din Romania pentru clienti globali.
Cu ajutorul platformei youyourself.ro si a aplicatiilor de mobil pentru Android si Apple, Genpact vrea sa ii atraga atat pe tinerii aflati la inceputul carierei, cat si pe cei care deja au acumulat o experienta profesionala intr-un anumit domeniu si vor sa isi dezvolte cariera intr-o companie multinationala.
Marks a dezvoltat in acest sens cel mai complex produs de recrutare de pana acum din Romania, pornind de la cel mai mare dezavantaj al solutiilor actuale: personalitatea ta nu incape intr-o pagina. Marks a incorporat elemente ale trendurilor mondiale de recrutare: acum candidatii din Romania isi pot uploada materiale video de prezentare, se pot conecta la platforma cu conturile lor sociale, pot acumula puncte de admiratie daca sunt activi in mediul social sau daca dovedesc interes fata de materialele editoriale si educative ale platformei.
“Intotdeauna Marks a dorit sa ofere clientilor sai solutii dincolo de lumea glamoroasa a advertisingului clasic. Noi nu vindem servicii de publicitate, ci cautam solutii eficiente. Multumita celor de la Genpact Romania, am reusit sa cream cel mai avansat produs al nostru de pana acum, adaugand ingrediente pe care le promovam de cativa ani buni, cum ar fi gamificare sau tehnici de crestere a implicarii si community management. Nu multi clienti au viziunea celor de la Genpact, iar ca urmare echipa Marks a fost extrem de entuziasmata. Ne-am petrecut vara scriind atat cod, cat si concepte creative pentru campania de promovare”, declara Iulian Padurariu, Managing Partner Marks.
“Le-am lansat celor de la Marks o adevarata provocare, aceea de a reinventa modul in care noi, Genpact, ne adresam tuturor acelora care, dincolo de un job, sunt in cautarea unui mod de comunicare alternativ, superior, in relatia potentiala angajat-angajator. Marks au inteles ceea ce ne doream si ne-au venit in intampinare cu un concept nou care s-a concretizat in platforma You, Yourself”, declara Daniel Bratu, Vice President Operations Support, Genpact Europe.
“Genpact, unul dintre cei mai mari angajatori de pe piata din Romania, si-a dorit sa schimbe modul in care se desfasoara procesul de recrutare, prin intermediul unui tool on-line. Noi am venit cu o abordare contemporana, o abordare alternativa la solutiile deja existente pe piata, care usureaza si face mai rapid accesul candidatilor la joburile companiei. Platforma este si un hub de knowledge pentru cei aflati la inceput de drum in cariera, specialistii Genpact oferind sfaturi si, mai ales, noutati din domeniul HR”, declara Demis Ghindeanu, Managing Partner Marks.
“Platforma You, Yourself a fost dezvoltata pentru a raspunde modului in care potentialii nostri candidati isi doresc sa interactioneze cu Genpact, in calitate de angajator. E o abordare diferita si suntem bucurosi sa vedem ca a fost primita cu entuziasm, pana in acest moment. Platforma le ofera candidatilor posibilitatea sa se prezinte din mai multe unghiri, sa ne arate competentele, abilitatile si experienta pe care le au folosind tool-uri contemporane”, declara Crina Ilie, Hiring, Learning and Development Lead Genpact Europe.
“Ne propunem sa updatam constant knowledge hub-ul pentru ca noi, la Genpact, credem in dezvoltarea profesionala continua pentru a avea succes. Partenerii nostri de la Marks au inteles perfect nevoile si filosofia noastra si impreuna am realizat aceasta platforma care in mod cert va deveni un benchmark in industrie”, ne-a spus Dana Bazzolo, Commercial Operations & Communication Lead Genpact Europe.
Echipa Marks care a gestionat proiectul a fost coordonata de Demis Ghindeanu - Managing Partner Marks.
Programarea a fost in sarcina lui Radu Cioran - lead programmer si Corina Delea - Project Manager, iar campania de comunicare a fost realizata de Andra Bria - copywriter si Raluca Ionescu - art direction.