[Cum se fac ambalajele in Romania] Irinel Ionescu: Am propus ambalaj facut din lant, am propus ambalaj care ingloba augmented reality, am pus vin intr-o sticla de lapte

[Cum se fac ambalajele in Romania] Irinel Ionescu: Am propus ambalaj facut din lant, am propus ambalaj care ingloba augmented reality, am pus vin intr-o sticla de lapte

Desi propunerile curajoase de ambalaje nu ii sunt straine, ba chiar a bifat si o sticla cu doua guri, Irinel Ionescu (Owner, AMPRO DESIGN) spune ca toti avem o doza de teama in ceea ce priveste schimbarea.

Chiar vorbeam zilele trecute cu un partener despre brief-uri… :)

Un brief de ambalaj presupune in mare cam aceleasi puncte esentiale ca si un brief de comunicare, de arhitectura, sau de orice fel de proiect creativ: Oportunitate/ problema si obiectiv / viziune. Fara aceste doua puncte, brief-ul nu este decat o scrisoare care traseaza o executie si nu o creatie. Din pacate, se lucreaza pe sabloane corporatiste, unde multe informatii sunt “copy/paste” si se pierde din vedere esentialul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related