[Tinerii din agentii - SENIORHYPER] Andrei Constantinescu: Am intarziat la o intalnire cu clientul pentru ca nu mi se uscase parul si trebuia sa fiu prezentabil

[Tinerii din agentii - SENIORHYPER] Andrei Constantinescu: Am intarziat la o intalnire cu clientul pentru ca nu mi se uscase parul si trebuia sa fiu prezentabil

Nu e chiar primul care a acceptat sa dezvaluie o gafa, dar fenomenul e rar, asa ca il felicit pe Andrei Constantinescu (Account Executive, SENIORHYPER) pentru curaj si sinceritate. Suntem cu totii oameni, cu par pe cap, si stim. Cu zicala asta de pe net - It's better to arrive late than to arrive ugly - sunt de acord. 

Altfel, Andrei e o persoana care nu poate sta locului, asa incat si-a gasit calea spre publicitate incet, dar sigur. Dupa ce, in primii 2 ani de facultate, era mai des vazut la fata de colegii din AIESEC decat de cei din facultate, a incercat in anul 3 sa fie student full-time. Dar... dupa ceva luni de cursuri, seminarii si timp nefructificat la maxim, a pasit in publicitate si dus a fost.

INAINTE DE PUBLICITATE

Am fost voluntar in AIESEC inca din primul an de facultate si m-am implicat activ in organizatie. Primii 2 ani de facultate i-am petrecut mai mult in biroul AIESEC decat prin salile de cursuri. Asa am descoperit lucruri despre care habar nu aveam ca exista si am ramas cu un sentiment foarte puternic dupa experienta asta – pentru a mi se intampla lucruri faine, trebuie sa ies din zona de confort.

In vara lui 2011 am facut un internship la Romtelecom in departamentul E-Business & Advertising, unde am inceput sa cochetez cu advertising-ul.

Apoi, a inceput anul 3 de facultate si m-am hotarat ca vreau sa fiu student full-time. Deja dupa primul semestru mi-am dat seama ca nu pot sta locului si ca am nevoie sa mai fac ceva pe langa facultate – nu puteam sa las timpul sa treaca pe langa mine.

Atunci am ajuns la un interviu pentru un internship in CS la Senior si la Senior am ramas de atunci.

Si atunci am stiut: advertising is the way
Asa cum ziceam mai sus, experienta in Romtelecom m-a facut sa imi dau seama ca unui om dinamic si cu initiativa ca mine i se potriveste foarte domeniul.

Campania care te-a ademenit catre comunicare
Nu a fost o campanie anume. Ce m-a facut sa vreau sa lucrez in industrie a fost sentimentul pe care il ai cand vezi ca oamenii reactioneaza (de preferat pozitiv  :) ) la ceea ce le comunici – asta e principalul driver pentru mine.

Pre-judecati
Cred ca ne-am dat seama cu totii ca nu e ca in Mad Men.

Rezerve
Nu aveam nicio rezerva – nu imi place sa plec sa cu idei preconcepute. Te deconcentreaza si daca te gandesti prea mult la un lucru anume, probabil incepi sa-l crezi.

La angajare
A fost slam-dunk :) Am venit la interviu pentru un post de intern in CS, am petrecut cele 3 luni de internship si pam-pam, angajat!

IN TIMP CE PUBLICITATE

Prima campanie
A fost pentru 5Gum – o activare la White Sensation, eram inca intern. Am avut o activarea foarte faina cu augmented reality la eveniment. Pe langa ca eram nou in industrie, am avut norocul sa iau contact si cu tehnologie super faina, care mi-a dat acel sentiment de "wow!".


Din cotloanele internetului, Andrei la White Sensation, 2012

Campania de care esti cel mai mandru
Plec de la premisa ca ar trebui sa fii mandru de toate lucrurile pe care le faci – fie ca sunt un succes, fie un learning point – de preferat amandoua.

Cea mai mare gafa de pana acum
Am intarziat la o intalnire cu clientul pentru ca nu mi se uscase parul si trebuia sa fiu prezentabil :)

O deziluzie
Nu ai niciodata atat timp pe cat ti-ai dori sa ai. E cu dus si intors, dar jobul pana la urma presupune sa poti sa jonglezi cu timpul limitat ca lucrurile sa iasa bine.

Cel mai important lucru invatat
Fiecare om are felul lui diferit de a reactiona, iar parte din job e sa intelegi asta si sa stii cum sa abordezi fiecare situatie in parte. Lucrezi cu multi oameni – oamenii din agentie, clientii, furnizorii si trebuie sa stii cum sa abordezi aceasi situatie pentru fiecare in parte, astfel incat la final de zi sa fie bine :)

Mentori/ invatatori
Cred ca cel mai bun dascal sunt chiar greselile pe care le faci – poate sa-ti zica cineva de 10 ori ca ar ar trebui sa faci intr-un anume fel, dar cand simti pe pielea ta (de) ce n-a fost bine, o sa tii minte.

De 2 ani jumate de cat sunt in Senior, am avut sansa sa lucrez cu 5 account manageri diferiti in agentie – asa s-au nimerit venirile, plecarile, conturile si am avut o ocazia sa "fur" meserie de la fiecare dintre ele. Asta m-a tinut in priza - oameni diferiti, cu stiluri diferite, dar pana la urma trageau toate catre acealasi obiectiv si erau dispuse sa ma "creasca".

Eu cred ca am luat de la fiecare dintre ele ce era mai bun.

Mai departe, de la fiecare om cu care am interactionat pana acum mi-am luat cate ceva – cred cu tarie ca poti invata de la orice om cate ceva, indiferent de relatia pe care o ai cu acea persoana.

[ PS: Va multumesc, fetelor! :) ]

Daca nu ai lucra in comunicare?
O parte considerabila din jobul de account e sa make things happen – e si sprint, dar e si maraton. Iar intr-o agentie unde tu esti fix intre client si agentie, inveti foarte mult despre cum sa reusesti asta indiferent de circumstante.  

Daca n-as lucra in comunicare, probabil as fi in alta industrie unde lucrurile trebuie sa se intample repede si bine, uneori chiar si peste noapte.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related