Pegas creeaza noua colectie de biciclete impreuna cu fanii, in campania "Culoare urbana"

Pegas creeaza noua colectie de biciclete impreuna cu fanii, in campania "Culoare urbana"

Colectia Pegas 2014 a fost creata special pentru a comunica noua pozitionare a brand-ului, “Pegas - Bicicleta Urbana”, avand culori inspirate din spiritul oraselor: “Negru Astfalt”, “Rosu Semafor” sau “Gri Monument”.
In campania nou-lansata, Pegas isi intareste pozitionarea, continuand povestea culorilor urbane. De data aceasta, fanii bicicletelor sunt invitati sa combata cliseul de “orase gri” si sa gaseasca cele mai interesante culori urbane care vor picta colectia Pegas din 2015.

Cu ajutorul aplicatiei “Culoare Urbana”, fanii fotografiaza locuri din orasele lor, aleg culorile preferate si le dau un nume. Fotografiile intra apoi intr-o galerie, alaturi de simularea lor pe cadre de Pegas. Cele mai interesante culori vor fi alese de Atelierele Pegas pentru colectia 2015, iar 5 biciclete vor fi castigate de cei care au propus culorile custom.
Regulile sunt simple: fotografiile trebuie sa fie din mediul urban si sa apartina celor care le-au inscris, culoarea aleasa sa fie insotita de un nume inspirat si sa se potriveasca pe un cadru Pegas. Castigatorii vor fi anuntati pe data de 15 noiembrie.

“Aplicatia „Culoare urbana” ii ajuta pe oameni sa imortalizeze peisaje unice din arealul urban si mediaza un dialog intercultural intre comunitatile urbane din diferite orase.
In spatele perdelei de blocuri gri din Romania se ascund peisaje minunate care, de multe ori, sunt necunoscute chiar locuitorilor orasului. Vrem sa provocam participantii la concurs sa descopere si sa ofere versiunea lor asupra culorii care caracterizeaza cel mai bine orasul sau cartierul in care locuiesc.” 
Andrei Botescu, General Manager - Atelierele Pegas

“Culoare Urbana” este primul app facut pentru Pegas, pe care il vom updata periodic - pentru a lasa biciclistii sa se implice in crearea colectiilor Pegas sau sa-si customizeze bicicletele pe care le vor direct de pe mobil.” 
Dan Frinculescu, Group Creative Director - Publicis Romania

"Dincolo de obiectivele de comunicare privind colectia Pegas 2015, am dorit sa aducem acest brand legendar romanesc intr-un dialog viu cu oamenii si cu orasul, sub semnul optimismului, originalitatii, autenticului si al frumosului uneori nevazut din peisajul urban, dar care asteapta sa fie descoperit.” 
Jorg Riommi, Chief Creative Director - Publicis Romania

Campania se bucura deja de sustinerea si implicarea directa a trend-setterilor: Adrian Despot (Vita de Vie), Ana Morodan (fashion blogger), Iulian Tanase (poet si jurnalist), Gojira (DJ, producator), Adina Grapa (fashion designer), Julien Britnic (designer), Alex Cotet (actor Sector 7), Stefan Matei (Les Elephants Bizarres).

Echipele implicate in campanie

Echipa Publicis Romania:
Jorg Riommi (Chief Creative Officer), Dan Frinculescu (Group Creative Director), Adrian Iota (Art Director), Mihai Costache (Copywriter), Ciprian Frunzeanu (Digital Art Director), Miruna Macri (Jr. Art Director), Raluca Iacob (Head of Strategy), Elis Iaia (Senior Digital Planner), Carina Toma (Digital Planner), Florentina Dinu (Jr. Digital Planner), Alexandra Murray (Client Service Director), Ada Iftodi (Account Executive), Alina Tanase (Digital Account Manager), Mina Ionescu (Digital Account Executive), Constantin Bunica (Web Developer), Tiberiu Bucovei (Project Manager), Calin Buzea (Head of Digital). 

Echipa Atelierele Pegas:
Andrei Botescu (General Manager), Alexandru Manda (Marketing Manager), Ciprian Frunzeanu (Designer), Adrian Teasa (Coordonator tehnic).

Aplicatie: Adonissoft

Video produs de Kinetic Creative Studio, Director / Editing - Andrei Gheorghe, DOP - Boroka Biro, Andrei Gheorghe, Colorizare & Graphics - Florin Babei, Sound Engineer - Adrian Chibulcutean, Additional Footage - Florin Babei, Alex Popescu (Cretu), Muzica - Golan Sound.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related