DDB Romania anunta lansarea uneia dintre cele mai ample campanii sociale de strangere de fonduri pentru organizatia SOS Satele Copiilor Romania, desfasurata in perioada 15 octombrie - 5 decembrie. Principalul element al campaniei "Cel mai important cuvant" este spotul TV regizat de Hypno si produs de Sud Est Top Production, potrivit unui comunicat emis de agentie.
Spotul este difuzat incepand cu 16 octombrie pe 24 de statii TV.
Demersul social va fi sustinut totodata si prin online, la cinema si in emisiunile "Teo Show" si "Draga mea prietena" de la Kanal D.
"Intr-o categorie foarte creativa care mizeaza de cele mai ulte ori pe impactul povestilor emotionale sau pe socul concluziilor de tip extreme consequence, spotul nostru TV vine cu un mesaj simplu si lasa insight-ul sa vorbeasca de la sine: „mama” e cuvantul cel mai important in toate momentele cheie ale copilariei. De la primul apelativ de alint, pana la strigatul in caz de ajutor si exclamatia in caz de mandrie 'ma-ma', 'mamaaaa!' sau 'maaaama' reprezinta codul universal prin care copiii filtreaza si traiesc experientele lor in raport cu lumea", a declarat Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania).