Ieri, Leo Burnett Group a anuntat printr-un comunicat de presa schimbarile din cadrul grupului de comunicare.
A urmat o discutie pe pagina de Facebook a agentiei cu oamenii de management implicati in aceste schimbari care au raspuns intrebarilor venite.
2 puncte si o provocare
Integrarea
Integrarea echipelor Leo Burnett, iLeo si Arc - divizia de brand activation, intr-o singura echipa si business unit.
Integrarea are implicatii la nivel de business: o singura echipa de management, “un singur P&L”, eficientizarea costurilor agentiei, intentia si posibilitatea de a livra clientilor campanii integrate cu o abordare de media neutrality a conceptelor dezvoltate.
“Am inceput trecerea la noul model de business in luna iulie. Primul pas a fost trecerea la un singur P&L, un management si un client service comun. Nu stiam exact cum vor functiona lucrurile si care vor fi pasii urmatori. Intuiam ca va fi greu la inceput. Nu a fost - dovada ca avem oameni in echipa pe care nu ii defineste experienta pe un domeniu sau altul ci inteligenta, flexibilitatea, experienta de viata bogata, capacitatea mare de adaptare si imbratisare a noului” / Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett Group).
Razvan Capanescu, responsabil de produsul creativ al Leo Burnett
“In momentul in care Razvan a cuplat la noua noastra filosofie si ne-am dat seama ca l-am putea avea in echipa, am trecut la pasul final si astazi avem o agentie integrata cum ne visam sa fie. Aducerea lui Razvan in echipa este un super succes deja pentru noi. Se anunta vremuri super. Stay tuned” / Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett Group).
Fair play & provocarea pentru McCann
Ca si in fotbal, unde derby-ul se intampla mereu intre cele doua cele mai bune dintotdeauna, nu doar ale momentului (vezi Real – Barca sau localul Steaua – Dinamo) – asa si in advertising-ul romanesc a fost o competitie benefica pentru cresterea intregii industrii intre Leo si McCann. Atunci cand am fost abordat de catre Leo Burnett Group pentru a incinge din nou competitia si am aflat si de noua organizare pe care o consider (cum spun englezii) ahead of the market, normal ca am devenit interesat.
Cred cu putere in noua formula de management, alaturi de Boti si Andreea, si mai cred ca ar fi bine sa stati cu ochii pe noi. Incepe!", Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group)
Teasingul
Anterior anuntului facut de grup asupra schimbarilor prin care trece, au facut si un mic teasing.
Andreea
Razvan
Boti