Florin Olingheru [despre tinerii din agentii]: Pana la urma, ei sunt cei pe care i-am crescut sau ii crestem

Florin Olingheru [despre tinerii din agentii]: Pana la urma, ei sunt cei pe care i-am crescut sau ii crestem

Florin Olingheru, Directorul de Creatie de la The Syndicate, a invatat de la colegii lui mai tineri ca ar trebui sa aiba si viata sociala. Altfel, nu e de acord cu alte voci, care spun ca noua generatie nu are scop. Din contra, spune el, sunt tineri hotarati sa miste munti.

Tanarul nostru are 22 de ani, dar asta nu-l impiedica deloc. Ne-a fost recomandat, ne-am intalnit si ne-am placut.

Educatia si cultura generala. Desigur, alaturi trebuie sa existe pasiunea si daruirea pentru actul creativ, onestitatea, lipsa de prejudecati si sa aiba acea "sclipire" ce merita slefuita.

In general conteaza, insa am intalnit si oameni care au terminat "matematica" si sunt copywriteri de exceptie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related