Brand Support semneaza cea mai recenta campanie promotionala Maretti

Brand Support semneaza cea mai recenta campanie promotionala Maretti

Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei.

Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anume le inspira acesta: consumand bruschetele Maretti, esti dus cu gandul la Italia.

Astfel, marele premiu al campaniei consta intr-o vacanta in Italia pentru 2 persoane, cu destinatia si perioada la alegere. Premiile secundare, oferite prin tragere la sorti saptamanala, constau in seturi de genti de calatorie. Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul campaniei este de aproximativ 31.000 RON. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related