Liviu David [despre tinerii din agentii]: Parca au mai disparut din fite si figuri, si au aparut tinerii realisti cu manecile suflecate. Oameni care vor sa schimbe lumea

Liviu David [despre tinerii din agentii]: Parca au mai disparut din fite si figuri, si au aparut tinerii realisti cu manecile suflecate. Oameni care vor sa schimbe lumea

Dependenta de internet este cel mai bun si cel mai rau lucru al noii generatii din publicitate, spune Liviu David, Director de Creatie al agentiei Next Advertising. Iar veteranii industriei au ceva de invatat din asta.

La Creatie sunt trei de 24, unii veniti prin recomandari, altii in urma unor anunturi. La Media sunt doi tipi de 20 de ani, angajati dupa un anunt, selectie, interviuri, tot tacamul.

Sa isi seteze corect prioritatile. Iar pe locul 1 sa nu fie banii, ci lucrul bine facut. Sa vrea intai sa invete, si abia apoi sa devina bogat. Invers e anormal. Stiu ca e oarecum intuitiv, dar am avut cazuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related