Focul este prietenul nostru din momentul in care l-am descoperit, dar trebuie sa recunoastem ca poate fi imprevizibil daca nu il tinem sub control. Dupa ce l-am adus in casele noastre, ne-am bucurat de caldura sa, am cautat, constant, solutii pentru a ne simti in siguranta alaturi de el. Cand vorbim despre aducerea focului in casa, a nu lua masurile corecte de precautie poate inseamna mari batai de cap pentru tine si familia ta.
Solutia vine de la Schiedel cu sistemul complet de cos de fum, iar povestea de mai sus sta la baza spotului TV creat de cei de la the Syndicate. TVC-ul vine ca un semnal de alarma si, in acelasi timp, ca o invitatie de a investi in siguranta familiei.
Desi importanta cosurilor de fum este evidenta, a fost putin comunicata pana acum, astfel ca evidentierea beneficiilor sistemului de cos de fum in spotul Schiedel reprezinta o premiera in Romania pentru aceasta categorie de produse.
“Am reusit sa “impachetam” frumos si pe intelesul tuturor un produs care poate reprezenta un subiect mai complicat pentru publicul neavizat. In TVC am ilustrat o familie care este exagerat de precauta in privinta masurilor de siguranta; o situatie absurda ce subliniaza pericolele la care te expui cand nu dai atentie alegerii cosului de fum.” a declarat Florin Olingheru, Creative Director, the Syndicate.
Campania TV este in desfasurare incepand cu 10 septembrie pana pe 26 octombrie.
Echipa the Syndicate:
Florin Olingheru – Creative Director, Razvan Vasiloiu – Head of Strategy, Denisa Tudor – Account Executive, Ovidiu Anghel – Copywriter, Bogdan Badiu – Copywriter, Diana Dima – Art Director, Adrian Savescu – DTP