Golden Drum 2014: 15 nominalizari pentru Romania in a doua runda de shortlisturi

Golden Drum 2014: 15 nominalizari pentru Romania in a doua runda de shortlisturi

Astazi s-a facut publica a doua runda de shortlist-uri la Golden Drum 2014. Primele campanii shortlistate le-am aflat in prima zi a festivalului. Pana acum, Romania a castigat 4 premii Golden Drum si 2 premii Silver Drum, adjudecate de agentiile McCann Erickson, Geometry Global si GMP Advertising.

Romania primeste inca 15 nominalizari, dupa cum urmeaza.

GMP Advertising are 5 nominalizari in total: 4 la categoria Film pentru campania pentru Volkswagen "Avantajele relatiilor la distanta" - spoturile "Vine mama", "Nu mai sforaie", "Parintii ei", "Vreau sa vorbim" - si una la categoria Print, pentru The Print Ad That Backed Up Its Own Magazine, realizata pentru Romtelecom Business Solutions.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related