Reprezentantii Facebook si Saatchi & Saatchi Norway pe scena “All Things Facebook - by ThinkDigital", la IMWorld 2014

Reprezentantii Facebook si Saatchi & Saatchi Norway pe scena “All Things Facebook - by ThinkDigital", la IMWorld 2014

ThinkDigital aduce reprezentantii Facebook, Saatchi & Saatchi Norway si ai unor cunoscute agentii digitale la “All Things Facebook - by ThinkDigital”, eveniment ce va avea loc in data de 8 octombrie, incepand cu ora 10:00, in cadrul Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014 - www.imworld.ro).

Reprezentantii oficiali ai celebrei retele de socializare, Rustam Ziganshin (Agency Partner, Global Sales CEE) si  Sebastian Szmigielski (Agency Partner CEE), vor vorbi despre importanta Facebook in construirea strategiei de brand building. Hakon Fretheim (Digital Director) si Kristoffer Reppen (Creative Director), din partea Saatchi & Saatchi Norway, ne vor impartasi cateva dintre secretele campaniei Toyota 'Try My Hybrid' - castigatoarea Gold Facebook Studio Award de anul acesta. In sectiunea Success Stories & Case Studies vor urca pe scena reprezentanti ai unor agentii digitale si clienti majori din regiune, pentru a prezenta rezultatele remarcabile obtinute in urma campaniilor derulate pe Facebook. “All Things Facebook - by ThinkDigital” se va incheia cu un panel interactiv, in cadrul caruia se va discuta impactul pe care il are Facebook in digital marketing, debate moderat de Dragos Stanca, Managing Director, ThinkDigital Romania.

All things Facebook este organizat, in parteneriat cu IMWorld, de ThinkDigital - reprezentantul oficial al Facebook in regiune - si a mai avut loc, pana acum, in Atena si Bucuresti. Formatul este dedicat campaniilor de marketing, care utilizeaza cunoscuta retea de socializare, in mod exclusiv sau ca parte a mixului de comunicare.

Editia a treia a Internet & Mobile World va avea loc la Romexpo, in Bucuresti, intre 8 si 9 octombrie 2014 si este structurata pe trei arii de business: Marketing Technologies, Mobile and Apps si Business Software, la care se adauga zona de C-level Workshop. La aceasta editie, sunt asteptati in jur de 6.500 vizitatori, peste 25  de speakeri internationali si 106 de companii din domeniile digital si software.

Biletele pentru “All Things Facebook - by ThinkDigital” se pot achizitiona prin intermediul site-ului oficial al evenimentului: www.imworld.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related