Portofoliul ThinkDigital creste cu peste 40 de site-uri noi

Portofoliul ThinkDigital creste cu peste 40 de site-uri noi

Incepand cu trimestrul 4 al acestui an, ThinkDigital adauga peste 40 de site-uri noi in portofoliul oferit agentiilor de media si clientilor sai.

La capitolul branduri internationale, ThinkDigital reprezinta acum, pe langa Facebook (Premium Ads), Skype si Samsung (Smart TV - AdHub), inca doua produse majore: VICE si DailyMotion. Cresterea ofertei de branduri globale, fata de perioada similara a anului trecut, este de 49% raportat la vizitatori unici, respectiv 101%, in materie de afisari.

In acelasi timp, site-urile si proiectele locale care s-au alaturat recent retelei acopera domenii diverse (sport, lifestyle feminin, travel, educatie, divertisment, home & deco). Cresterea s-a facut atat prin noi publisheri care s-au adaugat portofoliului, cat si prin integrarea operatiunilor de business ale retelei AdEvolution.

Printre noile branduri se numara KissFM, Fanatik, DCNews, DailyBusiness, Feminis, Formula-AS, ShopMania, Cartoon Network, TeoTrandafir.com, Carcotasii.ro si multe altele. La acestea se adauga canalele alternative de comunicare precum show-urile YouTube produse de Sector 7 sau canalele social media ale mai multor zeci de artisti si formatii cunoscute, grupate in platforma Celebrity Audiences.

Pe de alta parte, dupa 7 ani de colaborare in diverse formule, echipa ThinkDigital anunta incheierea contractului de reprezentare a portalului Realitatea.net. Chiar si in aceste conditii, cresterea retelei locale, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, este de circa 135% raportat la vizitatori unici, respectiv 123%, raportat la afisari (rezultat cumulat de cele peste 80 de site-uri aflate acum in portofoliu).

Prin operatiuni proprii, la care s-au adaugat preluarea retelelor locale Q2M, in 2012, si AdEvolution, in 2014, ThinkDigital pune astazi la dispozitia agentiilor de media si a clientilor sai cea mai ampla si diversa oferta de branduri online globale si locale din piata.

Reteaua completa poate fi consultata pe site-ul www.ThinkDigital.ro.

Compania, care este partener exclusiv in regiune al Facebook si Microsoft Advertising (Skype), detine in acest moment operatiuni in 6 tari: Romania, Bulgaria, Grecia, Cipru, Albania si Bulgaria. ThinkDigital este si organizatorul ICEEfest - cel mai important festival dedicat publicitatii online din regiune - precum si al evenimentului “All Things Facebook” (care se va desfasura anul acesta in data de 8 octombrie, in cadrul IMWorld 2014).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related