Portofoliul ThinkDigital creste cu peste 40 de site-uri noi

Portofoliul ThinkDigital creste cu peste 40 de site-uri noi

Incepand cu trimestrul 4 al acestui an, ThinkDigital adauga peste 40 de site-uri noi in portofoliul oferit agentiilor de media si clientilor sai.

La capitolul branduri internationale, ThinkDigital reprezinta acum, pe langa Facebook (Premium Ads), Skype si Samsung (Smart TV - AdHub), inca doua produse majore: VICE si DailyMotion. Cresterea ofertei de branduri globale, fata de perioada similara a anului trecut, este de 49% raportat la vizitatori unici, respectiv 101%, in materie de afisari.

In acelasi timp, site-urile si proiectele locale care s-au alaturat recent retelei acopera domenii diverse (sport, lifestyle feminin, travel, educatie, divertisment, home & deco). Cresterea s-a facut atat prin noi publisheri care s-au adaugat portofoliului, cat si prin integrarea operatiunilor de business ale retelei AdEvolution.

Printre noile branduri se numara KissFM, Fanatik, DCNews, DailyBusiness, Feminis, Formula-AS, ShopMania, Cartoon Network, TeoTrandafir.com, Carcotasii.ro si multe altele. La acestea se adauga canalele alternative de comunicare precum show-urile YouTube produse de Sector 7 sau canalele social media ale mai multor zeci de artisti si formatii cunoscute, grupate in platforma Celebrity Audiences.

Pe de alta parte, dupa 7 ani de colaborare in diverse formule, echipa ThinkDigital anunta incheierea contractului de reprezentare a portalului Realitatea.net. Chiar si in aceste conditii, cresterea retelei locale, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, este de circa 135% raportat la vizitatori unici, respectiv 123%, raportat la afisari (rezultat cumulat de cele peste 80 de site-uri aflate acum in portofoliu).

Prin operatiuni proprii, la care s-au adaugat preluarea retelelor locale Q2M, in 2012, si AdEvolution, in 2014, ThinkDigital pune astazi la dispozitia agentiilor de media si a clientilor sai cea mai ampla si diversa oferta de branduri online globale si locale din piata.

Reteaua completa poate fi consultata pe site-ul www.ThinkDigital.ro.

Compania, care este partener exclusiv in regiune al Facebook si Microsoft Advertising (Skype), detine in acest moment operatiuni in 6 tari: Romania, Bulgaria, Grecia, Cipru, Albania si Bulgaria. ThinkDigital este si organizatorul ICEEfest - cel mai important festival dedicat publicitatii online din regiune - precum si al evenimentului “All Things Facebook” (care se va desfasura anul acesta in data de 8 octombrie, in cadrul IMWorld 2014).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related