Frank Social si-au largit orizonturile in materie de dragoste in timpul campaniei LoveVille 2014

Frank Social si-au largit orizonturile in materie de dragoste in timpul campaniei LoveVille 2014

Campania Durex Loveville a ajuns in cele trei luni de desfasurare (mai-iulie) in 13 orase din 5 tari - Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia si Cipru. Echipa Frank Social (divizia de social media a agentiei de comunicare Frank) a lucrat la aceasta campanie pe componentele digitale, incepand cu aplicatia Durex LoveVille, pentru fiecare dintre cele 5 tari, informeaza un comunicat din partea agentiei.

Alaturi de Facebook, principalul canal de comunicare, campania a fost promovata si prin intermediul YouTube, Pinterest, Instagram, Twitter, bloggeri, la radio si TV, precum si prin activari in-store.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related