De vorba cu Nina Tudor (CEO) despre rebranding-ul UNIKA

De vorba cu Nina Tudor (CEO) despre rebranding-ul UNIKA

Sa tinem pielea aproape de noi, asta ne spune noul slogan al brandului UNIKA, "Keep It Closer", care a trecut luna trecuta printr-un proces de rebranding.

Cele 3 directii de business ale companiei despre care vorbeam anul trecut - Clasic UNIKA, Atelierele UNIKA si brandul de lux DonDonnaT - sunt reunite acum sub denumirea UNIKA, cu DonDonnaT devenind colectia de produse de lux Black. Brandul are si un site nou, care aduce la un loc produsele din portofoliu, pana acum dispersate.

Am vorbit cu Nina Tudor (CEO, UNIKA) despre contextul schimbarilor de identitate vizuala, despre procesul de rebranding, modalitati de promovare si despre colaborarea cu agentiile de publicitate. Sa o ascultam:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related