[Etica in publicitate] Liviu Turcanu: Publicul se obisnuieste pe zi ce trece cu aceasta cultura a mediocritatii

[Etica in publicitate] Liviu Turcanu: Publicul se obisnuieste pe zi ce trece cu aceasta cultura a mediocritatii

Liviu Turcanu, Creative Director Mercury360, nu ar minti consumatorul in legatura cu un produs si nici nu ar lucra pentru clienti dubiosi. Altfel, limita in publicitate e impusa de bunul simt.

Codul etic personal
Intr-o lume plina de pacate precum cea a advertising-ului, care nu este condusa de un cod etic, e aproape imposibil sa pretinzi ca detii unul. Si, chiar daca l-ai avea, e putin probabil ca acest lucru sa produca rezultate vizibile in viata de zi cu zi. Pentru ca degeaba declari ca te ghidezi dupa un set de valori personale, daca nu produci si ceva rezultate pe bune.

Credeti ca publicul aclama setul de principii pe care se bazeaza profesia ta? Sau se bucura doar de calitatea reclamelor tale?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related