[Etica in publicitate] Marius Rosu: Sa nu-ti faci leu cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor

[Etica in publicitate] Marius Rosu: Sa nu-ti faci leu cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor

Pentru Marius Rosu, Creative Partner GAV, cele zece porunci ale publicitatii nu sunt diferite de cele din lumea reala. Cea mai importanta ar suna asa: sa nu te inchini leului

Codul etic personal
Publicitatea e un domeniu in care trebuie sa inveti sa fii pragmatic, un domeniu in care pe primul loc este brandul cu valorile lui. Calitatea rezultatului e singurul turn de control la care ma raportez, dar trebuie sa existe si un minimum de etica. In concluzie, n-as putea niciodata sugera ca e ok sa-i dai copilului sa bea coca si sa manance mac, chiar daca asta m-ar face mai cunoscut in Franta.

"Pacatele" publicitatii din Romania
Folosirea repetata a familiei de blonzi cu ochi albastri, care sta in jurul bradului albastru, din camera cea mare a casei de vacanta, cu semineul in care arde lemnul laminat. Sau faptul ca se inlocuiesc pompierii cu arhitectii. Sau scenele aplaudate de pinguini. Sau lipsa vreunui pacat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related