[Etica in publicitate] Irina Becher: Publicitatea a renuntat sa mai seduca. Exact ca o nevasta care a uitat sa se mai ingrijeasca

[Etica in publicitate] Irina Becher: Publicitatea a renuntat sa mai seduca. Exact ca o nevasta care a uitat sa se mai ingrijeasca

Pacatele creativilor romani sunt frica si neglijenta, spune Irina Becher, Creative Director Leo Burnett. Din cauza asta, publicitatea s-a culcat pe o ureche si nu mai stie sa fie sexy pentru consumator.

Codul etic personal
Nu m-am gandit niciodata sa am. Dar am. “Codul meu” suprem spune sa fac lucruri de care sa nu imi fie rusine. Sa fiu mereu cu capul sus, stiind ca am facut tot ce am putut mai bine, ca m-am luptat pana la capat si nu am scos repede batista ca sa plec mai devreme acasa.

Sa fac bici, daca e nevoie.

"Pacatele" publicitatii din Romania
Frica si neglijenta de sine.

Frica a stors din agentie riscul frumos, creativ si curajul de a gandi mare, fara restrictii. Liniile luate la palma de atatea ori au lasat urme adanci. Iar clientul si-a eliminat, tot din frica, toti “feromonii” dornici de diferentiere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related