Ruxandra Petrescu, director de creatie Atelier Sapte, nu crede ca banii aduc fericirea. Nici macar in publicitate. Iar cand vine vorba de pacate, recunoaste: "am acceptat compromisul".
Codul etic personal
Da. Banii nu aduc fericirea. Oricat de profitabil ar fi un client, daca ma obliga sa fac ceva ce cred cu tarie ca ii va dauna pe termen lung, mai bine las locul altuia, mai disperat decat mine. Stiu, am vorbit la singular, iar intr-o agentie nu are ce cauta singularul insa eu ma comport ca si cum agentia in care lucrez ar fi a mea. Patronul sau GM-ul (dupa caz) hotaraste daca merge pe mana mea sau nu. Si daca opiniile noastre sunt diferite in mod constant, stiti ce inseamna...
"Pacatele" publicitatii din Romania
Nu sunt in masura sa imi exprim opinia vizavi de o intreaga industrie, asa ca voi vorbi despre pacatele mele. Parinte, iarta-ma ca am acceptat compromisul.
Limita
Care soc? Ce tabu? Smiley si-a schimat coafura? O retea de magazine a macelarit preturile? Sa fim seriosi... E ca si cum ai vorbi despre ce viteza socanta a atins broasca testoasa Brosky. OK, exista si cate un mort care se mira din sicriu cat de mici sunt preturile la hipermarket, insa acesta nu e tabu sau soc, e ceva ce nu imi permit sa categorisesc in vazul lumii.
Niciodata
Cand eram mica, ma uitam la Dallas si incercam sa invat cate cate ceva de la JR Ewing. Am invata cu whiskey-ul se bea cu doua cuburi de gheata si ca "never say never". Raman la parerea lui JR.
Prima porunca a publicitatii
Sa nu-ti faci idol din chip cioplit. Fie el un premiu la un mare festival sau un buget care ti-ar multumi patronul.