Codin Caradimu, director de creatie al agentiei Cap, nu are nici un cod etic, pentru ca totul vine natural in publicitate, ca bataile inimii. Tocmai de aceea, nu crede nici in limite incalcate: oricum le uita lumea pana la urmatoarea campanie.
Codul etic personal
Niciun cod. E totul natural frate, fii fara panica, cand fac reclamele astea si bataile inimii sa coincida, vorba lui Vlad Dobrescu. Doar asa construiesti ceva durabil ca extraterestrii antici, ca sa citez artistul pana la capat. In mare, e vorba de pasiune si cei 7 ani de acasa. Apoi codul vine de la sine.
"Pacatele" publicitatii din Romania
La prima strigare, suficienta, convenienta si lipsa de cultura. Multi publicitari romani se simt bine in pielea lor fara sa aiba o confirmare reala a reusitei giumbuslucurilor zilnice. Oare e suficient un raft de premii ca sa intri in istorie fara sa lasi macar o dara de melc in viata consumatorului? Daca toti am fi constienti ca nu trebuie sa treaca o zi fara sa scriem macar un rand care se ne faca pielea de gaina, publicitatea noastra ar fi mai buna. Oamenii inca asteapta sa fie uimiti si amuzati de reclame, pacat ca tot mai multi clienti sub presiunea banilor spera ca daca le arati si spui acelasi lucru de 10 ori in 15 secunde ii tragi pe mouse sau telecomanda pana la raft ca pe niste mazete