[Etica in publicitate] Bogdan Moraru: Ca produsul sa se vanda, trebuie sa-ti calci un pic in picioare codul etic

[Etica in publicitate] Bogdan Moraru: Ca produsul sa se vanda, trebuie sa-ti calci un pic in picioare codul etic

Bogdan Moraru, director de creatie FCB, nu crede ca ar trebui sa existe limite in publicitate, iar pacatele creativilor romanesti tin, tocmai, de lipsa curajului.

Codul etic personal
Cred ca se numeste bun simt. As prefera sa nu lucrez pentru branduri care fac un rau cu adevarat rau :)

Dar... domeniul in care lucram este entertaiment cu produs, iar ca el sa fie de buna calitate si produsul sa se vanda, trebuie sa-ti calci un pic in picioare codul etic

"Pacatele" publicitatii din Romania
In Romania, pacatul major este lipsa de curaj. Este moral acceptat sa faci reclama unui suc (de exemplu) care nu are nimic natural in el, dar este total imoral si interzis sa te iei de concurenta, sa sochezi, sa spui adevarul gol golut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related