Project Agora, primul marketplace automatizat din Sud Estul Europei, a fost principalul subiect prezentat de TailWind in cadrul dmexco’14, cel mai mare eveniment de marketing digital la nivel european care are loc anual in Germania, la Koln.
TailWind a urcat pe scena joi, 11 septembrie, in cadrul unei prezentari AppNexus, partener al proiectului.
Sub brandul “Project Agora”, TailWind construieste o retea de marketplaces ale publisherilor premium din Europa, Orientul Mijlociu si Africa. In faza preliminara a proiectului, in Romania participa la acest demers playeri importanti, printre care Mediafax, Ringier, ThinkDigital, Antena TV Group, Gazeta Sporturilor, InternetCorp si altii.
Misiunea „Project Agora” consta in crearea unor audiente specifice care vor aduce valoare adaugata advertiserilor, asigurand in acelasi timp protejarea intereselor publisherilor locali.
In contextul in care prognozele arata ca pana la 50% din spatiile publicitare online de tip display vor fi vandute si cumparate in mod automat (programmatic trading), TailWind, compania de tehnologie de advertising a TDG, isi propune sa simplifice procesul de vanzare si cumparare al spatiului publicitar online si sa creasca astfel veniturile publisherilor, advertiserilor si agentiilor de media cu ajutorul unor solutii automatizate, bazate pe date relevante.
TailWind este, de asemenea, partener AppNexus in peste 30 de tari din CEE & MEA si al Sizmek in CEE.