Forumul Print & Pack aduce informatii si solutii inovatoare in comunicarea la raft impreuna cu multe altele, de la Satkar Gidda si ceilalti 11 specialisti straini si romani in shopper marketing si productia si design-ul de ambalaj.
De ce Satkar Gidda?
- Pentru ca este cel mai renumit specialist din UK in design-ul de ambalaj, cel mai important element in diferentierea unui produs la raft
- Pentru ca este Presedintele Juriului Pro Carton/ECMA Award 2014, cel mai important concurs european de design de ambalaje din carton, si proprietar al SiebertHead, prima si cea mai importanta companie de consultanta de brand si design structural/3D si design grafic de ambalaj din UK
- Pentru ca este cel mai bun speaker din domeniu la nivel european
Forumul Print & Pack va avea loc pe 26 septembrie, ora 10:30, in Sala Titulescu din cadrul Centrului Expozitional Romexpo, fiind cel mai mare mare eveniment de acest fel organizat vreodata in cadrul unui targ (Print & Sign).
In cadrul acestui eveniment, timp de peste 6 ore, specialisti straini si romani in shopper marketing si productie si design de ambalaj vor evidentia, prin studii de caz, importanta comunicarii unui produs la raft, in conditiile in care vizibilitatea este din ce in ce mai greu de obtinut, din cauza competitiei acerbe.
Printre subiectele discutate la Forumul Print & Pack, al carui moderator este Adrian Maniutiu, realizator al emisiunii INCOME Magazine, vor fi: solutii inovatoare in diferentierea la raft, contributia tehnologiei de print digital in succesul campaniei “Share a Coke”, FMOT (First Moment Of Truth), impactul ambalajului in online si studii de caz despre ambalaje de succes la raft, cat costa inovatia in productia display-urilor Point-of-Purchase (POP) si Brand activation Bergenbier – Studiu de caz. Agenda finala este disponibila aici.
Lista speakerilor este completata de Christian Mengon (WW Business Development Manager, Labels and Packaging, Hewlett Packard Indigo), Mihaela Hoffman (Marketing Manager Beverages, Coca-Cola Hellenic), Bernhard Brandstatter (Sales Manager, Muller Martini), Mihai Barsan (Presedinte IAA & VP Marketing, Ursus Breweries), Mihai Draghici (Shopper Marketing Manager, Geometry Global), Liviu Toader (Managing Director, Arc – Leo Group), Claudiu Ciobanu (Fondator al revistei online retail-FMCG), Melania Moisi (Group Creative Director, BrandTailors), Mihai Parpalea (Senior Desktop Publisher, BrandTailors), Marian Amzar (Director General, Display Group) si Attila Gyulai (Key Account Manager, Branaldi).
Pentru detalii despre speakeri si interviuri cu ei in exclusivitate, accesati site-ul dedicat aici.
„In zilele noastre sunt atat de multe produse pe raft, incat consumatorii nu pot face usor diferenta intre ele. (…) Astfel, proprietarii de branduri trebuie sa gaseasca o modalitate prin care sa-si faca vizibile produsele (…). Acest lucru implica schimbarea formei, culorii, a aspectului etc, a oricarui detaliu care poate sa atraga ochiul consumatorului in mijlocul unei gramezi de produse asemanatoare”, spune Christian Menegon, WW Business Development Manager, Labels and Packaging Hewlett Packard Indigo, care va vorbi la Forumul Print & Pack despre Solutii inovatoare in diferentierea la raft si despre Contributia tehnologiei de print digital in succesul campaniei “Share a Coke”. Cititi aici un interviu in exclusivitate cu Christian Menegon.
Daca vrei sa iti rezervi un loc in sala, intra aici cu incredere!