Cu Robert Tiderle (Papaya Advertising) despre Brancusi reanimat

Cu Robert Tiderle (Papaya Advertising) despre Brancusi reanimat

Luni va spuneam despre noul spot aniversar CEC Bank semnat Papaya Advertising in care Brancusi pare ca ne vorbeste. Stiam atunci ca nu exista inregistrari audio cu Brancusi, iar unele close-up-uri video in care il vedem in spotul "Mostenirea lui Brancusi" nu pareau deloc familiare. Sa investigam, mi-am spus.

Am aflat de la Robert Tiderle (Owner, Papaya Advertising) ca totul a plecat de la un autoportret cunoscut al lui Brancusi, recreat in mediu video; cei de la Papaya si-au imaginat apoi cum ar fi daca Brancusi le-ar vorbi romanilor. Campania aniversara se va desfasura pe parcursul lunii septembrie, urmand sa includa si alte executii TV in jurul figurii lui Brancusi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related