Membrii trupei Mandinga se numara printre artistii alaturi de care orice publicitar roman isi va putea demonstra talentul muzical la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music. Mai puteti sa va inscrieti pana pe 12 septembrie. Suntem siguri ca o sa transforme proba vedete vs. publicitari intr-o ay-ay-ay fieeestaaa. Pana atunci, cunoasteti-i putin mai bine. Ne-au povestit noua despre cum se ocupa de imaginea lor publica, despre branduri si despre reclame.
IQads: Care e cea mai importanta lectie despre imagine pe care ati invatat-o de-a lungul anilor de cariera?
Mandinga: Sinceritatea cu care te prezinti in fata publicului credem ca este un element cheie, un atu care de altfel defineste trupa Mandinga. Desigur ca exista o sumedenie de tool-uri pentru a construi in jurul brandului tau, dar la final totul se rezuma la calitatea produsului pe care il reprezinti si la sinceritatea de care dai dovada in fata fanilor. Ambalajul are un rol din in ce in mai mare, dar in cele din urma toata lumea ajunge sa consume si produsul, iar atunci se vad diferentele.
IQads: Cum a evoluat stilul vostru de-a lungul anilor, atat muzical, cat si ca imagine?
Mandinga: Am crescut cu fiecare melodie, cu fiecare proiect in care am fost implicati. Experienta pe scena, contactele cu fanii, toate astea ne-au adus la o maturitate artistica de care, pana la urma, beneficiaza si publicul nostru.
IQads: Ati simtit ca participarea voastra la Eurovision v-a adus un plus de imagine?
Mandinga: Fara doar si poate. Am fost in centrul unui eveniment de mare amploare, a fost o experienta profesionala extraordinara, iar toate astea s-au resimtit si asupra carierei noastre pentru ca am inceput sa avem tot mai multe concerte in afara tarii.
IQads: V-ar placea sa mai fim in era in care comunicarea cu fanii se facea mai mult offline, prin scrisori si intalniri ale fan cluburilor?
Mandinga: Trupa noastra pe piata muzicala romaneasca de foarte multi ani, de pe vremea in care retelele de socializare nu capatasera o asemenea amploare, asa ca a trait si etapele anterioare "Like"-ului :). Comunicarea cu fanii, cu publicul nostru este importanta indiferent de modalitatea prin care se realizeaza.
IQads: Ce avantaje si ce dezavantaje are pentru artisti dezvoltarea online-ului?
Mandinga: Traim o perioada in care viteza de propagare a noutatilor este incredibila, dar la fel de rapida este si viteza lor de "ardere", de consum. Este incitant pentru ca trebuie sa vii mereu cu ceva nou, sa fii tot timpul gata sa-ti surprinzi publicul fie ca vorbim de lucruri marunte, fie ca ne referim la proiecte de amploare.
IQads: Cum a luat nastere colaborarea voastra cu Redd’s Mojito?
Mandinga: Daca te gandesti la o trupa de muzica care sa-ti induca o stare de bine atunci cand o vezi sau o asculti, o trupa a carei muzica sa te ridice in picioare, iti vine imediat in minte Mandinga. Aceste atribute au fost cautate si de catre cei de la Redd’s Mojito, asa ca aceasta colaborarea s-a nascut oarecum firesc.
IQads: Cu ce alte branduri ati mai colaborat?
Mandinga: Sunt putini cei care stiu ca Chupi, tobosarul trupei, unul dintre cei mai buni tobosari din tara de altfel, este imaginea cinelelor Mehmet in Romania.
IQads: Spuneti-mi despre o reclama care va place si despre una care nu va place.
Mandinga: O campanie pentru Direct TV. Foarte buna ideea :)
IQads: Ce asteptari aveti de la publicitarii care vor participa la Cupa Agentiilor la Karaoke?
Mandinga: Sa se bucure de muzica! Asta e cel mai important.
IQads: Un truc pe care vreti sa-l impartasiti cu publicitarii care vin la Cupa Agentiilor la Karaoke?
Mandinga: Intram intotdeauna pe scena cu o stare de spirit buna si cu multa bucurie!